Skip to content
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Free & Open Source for Fire & Rescue Articles

  • Αρχική | Home
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • Υγιεινή & Ασφάλεια
    • Ιστορία
    • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια
    • Πυρανίχνευση
    • Ανίχνευση Αερίων
    • Πρώτες Βοήθειες
    • Δασοπροστασία
    • Τεχνική Διάσωση
    • Συμβουλές
    • Τεχνολογία
    • Haz.Mat – CBRNE
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ
  • ENGLISH
    • SPECIAL Articles
  • Home
  • Υγιεινή & Ασφάλεια
  • Σεμινάρια, Εκπαιδεύσεις & Εκπαιδευτές
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Σεμινάρια, Εκπαιδεύσεις & Εκπαιδευτές

1 min read
10
Κοινοποιήστε στα Social ή εκτυπώστε το άρθρο
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Source:  NY, NY exclusivly for Sunday_JC Rice

Η εκπαίδευση με την ευρεία έννοια περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που έχουν σκοπό την επίδραση με συγκεκριμένο τρόπο στη σκέψη, στο χαρακτήρα και στη σωματική αγωγή του ατόμου. Από τεχνικής πλευράς, με τη διαδικασία της εκπαίδευσης αποκτώνται συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες και αξίες (ηθική, ειλικρίνεια, ακεραιότητα χαρακτήρα, αίσθηση του δικαίου, αφοσίωση, επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, κτλ).

Η εκπαίδευση γίνεται με βάση συγκεκριμένες μεθόδους (θεωρητική διδασκαλία, επίδειξη, ανάθεση εργασιών, πρακτική εξάσκηση, κτλ), σε ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα, με συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους και είναι οριοθετημένη χρονικά. Η λέξη προέρχεται από το αρχαίο ελληνικό ρήμα εκπαιδεύω που σημαίνει ανατρέφω από παιδική ηλικία, μορφώνω, διαπαιδαγωγώ.

Έτσι και ο εκπαιδευτής για να εκπαιδεύσει πρέπει να έχει εκπαιδευτεί, ο διοικητής για να διοικήσει πρέπει να έχει διοικηθεί, διότι ο σεβασμός που επιζητούν ορισμένοι “αποκαλούμενοι εκπαιδευτές” πρέπει να κατανοήσουν ότι κερδίζεται μέρα με την μέρα και δεν απαιτείται από τους εκπαιδευόμενους.

Δυστυχώς στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι και έτσι έχουμε γεμίσει εκπαιδευτές κάθε λογής, με διάφορα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις (κάτι που θα αναφέρω παρακάτω) και φυσικά την αντίστοιχη έπαρση.

Το να ανακοινώνεις ένα σεμινάριο είναι εύκολο, θέτοντας ως στόχο το εύκολο κέρδος από τους εκπαιδευόμενους, όταν όμως πρέπει να δώσεις κάποιου είδους πιστοποίηση τι γίνεται;

Απλά κανένα πρόβλημα, όλοι γνωρίζουμε ότι παρέχονται πιστοποιήσεις χωρίς αντίκρισμα από εκπαιδευτικές εταιρίες που δηλώνουν συνεργασίες με οίκους εξωτερικού ή έχουν ευφάνταστα ονόματα και τίτλους.

Όμως το πρόβλημα δεν έγκειται μόνο στο θέμα της πιστοποίησης ή της βεβαίωσης, αλλά και στο έμψυχο δυναμικό του σεμιναρίου, στον λεγόμενο εκπαιδευτή εισηγητή. Ο εκπαιδευτής όπως είπαμε πέρα από τα παραπάνω προσόντα πρέπει να έχει μεταδοτικότητα, οξεία αντίληψη, υπομονή και φυσικά επαγγελματισμό και προσήλωση στην εξειδίκευση του.

Διαβάζω συνέχεια στο διαδίκτυο σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για σεμινάρια, για αυτό και για εκείνο για πρώτες βοήθειες, για ναυαγοσωστική, για πυρασφάλεια, για σωματοφύλακες, για ότι μπορείς να φανταστείς. Θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί όταν θέλετε να συμμετάσχετε σε ένα σεμινάριο καθώς είναι πολύ πιθανόν να γίνετε θύμα μιας αρπαχτής και να κλάψετε τα χρήματα σας που με κόπο μαζεύατε για να λάβετε γνώση και εμπειρία!

Ο ενδιαφερόμενος όταν θέλει πραγματικά να εκπαιδευτεί, πρέπει να αναλογιστεί το σκοπό της εκπαίδευσης που θα λάβει αν συγκλίνει με τις πραγματικές του ανάγκες.  Σε αυτό ακριβώς ο υπεύθυνος του κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος πρέπει να είναι ειλικρινής και να βοηθήσει τον ενδιαφερόμενο να αντιληφθεί εάν το εκάστοτε σεμινάριο είναι κατάλληλο ή όχι για αυτόν, βασιζόμενο πάντα στις ανάγκες του.

Ο D.J. O’Connor λέει ότι ο σκοπός της εκπαίδευσης είναι:

  • 1. Να εφοδιάσει τους ανθρώπους με βασικές δεξιότητες.
  • 2. Να τους εφοδιάζει με επαγγελματική κατάρτιση που θα τους βοηθήσει να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα της ζωής.
  • 3. Να τους ξυπνήσει το ενδιαφέρον και την αγάπη για γνώσεις.
  • 4. Να τους κάνει να αποκτήσουν κριτική σκέψη.
  • 5. Να τους φέρει σε επαφή με την κουλτούρα και τα επιτεύγματα του ανθρώπου και να τους εξασκήσει, ώστε να τα εκτιμούν.
  • 6. Η ηθική εξύψωση του ατόμου, η ανάπτυξη ηθικής συνείδησης και ήθους.

Οι σκοποί αυτοί δείχνουν ότι η εκπαίδευση είναι μια διαδικασία ουδέτερη και αυτόνομη, που δεν έχει καμία σχέση με το δογματισμό και τους αυταρχικούς τρόπους διδασκαλίας και που αποβλέπει στην ανάπτυξη των αναλυτικών και συνθετικών ικανοτήτων του ατόμου.

Συνοψίζοντας θα σας πρότεινα να μην εντυπωσιάζεστε από όμορφες ιστοσελίδες, φωτογραφίες δράσης και θεματολογία εκπαίδευσης, καθώς πρέπει να κάνετε μια μεγαλύτερη έρευνα για να καταλήξετε αν όντως ο οργανισμός ή ο φορέας που παρέχει την εκπαίδευση και εν συνεχεία την πιστοποίηση είναι αξιόπιστος και νόμιμος.

Μερικές φιλικές συμβουλές :

1. Διαβάστε διεξοδικά το πρόγραμμα του σεμιναρίου που σας ενδιαφέρει. Ρωτήστε εάν (εφόσον η εκπαίδευση είναι δια ζώσης) παρέχεται ασφαλιστική κάλυψη.

2. Αναζητήστε στο πρόγραμμα εκπαίδευσης τους εισηγητές με το βιογραφικό τους και τις δικές τους πιστοποιήσεις και προηγούμενες εκπαιδεύσεις που έχουν κάνει και σε ποιους οργανισμούς ή φορείς πιθανόν ανήκουν.

3. Διαβάστε το χρονοδιάγραμμα του σεμιναρίου σε σχέση με τα αντικείμενα εκπαίδευσης (25 αντικείμενα σε 16 ώρες είναι ευκολονόητο ότι ΔΕΝ διδάσκονται συνήθως σωστά εκτός μικρών εξαιρέσεων)

4. Παρατηρήστε αν αναφέρεται το κόστος αναλυτικά (διαμονή, σίτιση, εκπαίδευση) και εάν στο κόστος συμπεριλαμβάνεται ο εκάστοτε ΦΠΑ.(ΦΠΑ σε υπηρεσίες εκπαίδευσης)

5. Παρατηρήστε αν δίδεται με την λήξη του σεμιναρίου βεβαίωση παρακολούθησης ή πιστοποίηση, υπάρχει σαφής διαφορά τουλάχιστον στην Ελλάδα. Για παράδειγμα, στο τέλος κάθε σεμιναρίου χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης εφόσον απλά παρίσταστε και παρακολουθείτε την εκπαίδευση. Πιστοποίηση γνώσεων, χορηγείται σε αυτούς οι οποίοι θεωρούνται ως επιτυχόντες συμμετέχοντες συγκεκριμένων σεμιναρίων στα οποία πραγματοποιούνται γραπτές οι προφορικές εξετάσεις.

6. Ζητήστε να μάθετε από ποιον αναγνωρισμένο φορέα είναι η βεβαίωση ή πιστοποίηση και εάν σας καλύπτει σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

7. Κάντε έρευνα για τον διοργανωτή του σεμιναρίου στο διαδίκτυο, θα εκπλαγείτε πόσοι απατεώνες υπάρχουν. Επικοινωνήστε προσωπικά με την εταιρία η τον οργανισμό που διοργανώνει το σεμινάριο για να έχετε μια πρώτη άποψη σχέσης ενδιαφερόμενου & εταιρίας (πολλές φορές σε 5 λεπτά συνομιλίας ακυρώνονται εγγραφές λόγω απρεπούς συμπεριφοράς του συνομιλητή μας είτε επειδή βαριέται είτε επειδή δεν ανήκει σε σοβαρή εταιρία).

8. Η τεχνολογία πλέον μας δίδει την δυνατότητα να παρακολουθούμε και σεμινάρια διαδικτυακά, (online webinars) μια καλή ευκαιρία απόκτησης γνώσεων μέσα από ιδρύματα, πανεπιστήμια, οργανισμούς και αξιόλογους φορείς για γνώση από την άνεση της οικίας μας.

9. Ρωτήστε το πιστοποιητικό που θα λάβετε, αν έχει ισχύ εκτός Ελλάδας π.χ. στην Ευρώπη ή και σε τρίτες χώρες και αντίστοιχα εάν το πιστοποιητικό από χώρα του εξωτερικού αν αναγνωρίζεται στην Ελλάδα (θέλει πολύ συζήτηση αυτό αλλά σε άλλο άρθρο).

10. Τελευταίο αλλά πιο σημαντικό ΜΗΝ εγγραφείτε σε ένα σεμινάριο επειδή το κόστος είναι χαμηλό, ΜΗΝ μπαίνετε στο πειρασμό να μαζεύετε ότι βεβαίωση κυκλοφορεί στην αγορά (εκτός και αν είναι δωρεάν, αν και εδώ έχω ενστάσεις..) για να τονώσετε το ΕΓΩ σας, μαζέψτε χρήματα και διαθέστε τα σε πραγματικά αξιόλογα σεμινάρια όπου τα λεφτά σας θα πιάσουν τόπο και ο χρόνος σας δεν θα πάει χαμένος.

Καλύτερα ένα αξιόλογο και δαπανηρό σεμινάριο το χρόνο παρά πολλά και φθηνά χωρίς πραγματική ουσία. Μην ξεχνάτε ότι όλα τα σεμινάρια δίδουν βεβαιώσεις περιορισμένου χρόνου συνήθως τριετίας, και αυτό δεν έχει να κάνει με την εταιρία που θέλει να αποκομίσει και άλλα λεφτά, αλλά με το γεγονός ότι μετά από τρία χρόνια χρειάζεται φρεσκάρισμα των γνώσεων σας και επαναξιολόγηση των ικανοτήτων σας.

Τέλος, πρέπει να επισημάνουμε ότι η παιδεία και η εκπαίδευση δεν είναι ταυτόσημοι όροι. Η εκπαίδευση είναι θεσμός της πολιτείας με συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους και περιεχόμενο και έχει καθορισμένη χρονική διάρκεια. Αντίθετα η παιδεία δεν περιορίζεται σε κάποια συγκεκριμένη ηλικία. Επεκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου, αφού ποτέ δε σταματά να δέχεται επιδράσεις, ερεθίσματα από το περιβάλλον στο οποίο ζει. Η έννοια «παιδεία» είναι πλατύτερη από την έννοια «εκπαίδευση».

Άρθρο του Ιωάννη Σ. Ρέτσιου
Ο Ιωάννης Σ. Ρέτσιος είναι σύμβουλος Health & Safety και εκπαιδευτής μέσων ατομικής προστασίας, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας πεδίου. Εξειδικεύεται στον εξοπλισμό και τις λύσεις αντιμετώπισης για επικίνδυνα υλικά (Haz.Mat) και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης C.B.R.N.e., παρέχοντας ολοκληρωμένη τεχνογνωσία σε οργανισμούς και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε απαιτητικά περιβάλλοντα.
https://www.linkedin.com

Σημείωση: Το άρθρο θα ανανεώνεται όποτε κρίνεται απαραίτητο από τον αρθρογράφο. (Last updated 10/2020)

Πηγές – Βιβλιογραφία :

  • DJ O’Connor obituary (Daniel John O’Connor, philosopher, born 2 April 1914, died 12 August 2012)
  • http://el.wikipedia.org/
  • Law Enforcement Training Institute
  • The training Industry
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Continue Reading

Previous: Υγιεινή & Ασφάλεια στους Πυροσβεστικούς Σταθμούς
Next: Αντλήσεις Ακαθάρτων Υδάτων και δηλητηρίαση από Μονοξείδιο

Trending

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety 1

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety

05.10.2025
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα 2

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα

05.10.2025
Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις 3

Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις

05.10.2025
Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας 4

Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας

05.10.2025
Συστήματα Προστασίας χοανών επαγγελματικών μαγειρείων (Wet Chemical) 5

Συστήματα Προστασίας χοανών επαγγελματικών μαγειρείων (Wet Chemical)

05.10.2025
Βασικές Αρχές Τακτικού Αερισμού 6

Βασικές Αρχές Τακτικού Αερισμού

04.10.2025

Related Stories

Υγιεινή και Ασφάλεια στην Εργασία
1 min read
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Υγιεινή και Ασφάλεια στην Εργασία

04.10.2025 14
Ασφάλεια στα εργοτάξια
1 min read
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Ασφάλεια στα εργοτάξια

04.10.2025 13
Πυροπροστασία ενεργητική ή παθητική & τι σημαίνουν
1 min read
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Πυρανίχνευση

Πυροπροστασία ενεργητική ή παθητική & τι σημαίνουν

04.10.2025 11

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Πυροσβεστικό Σώμα

Δημοσκόπηση

Σας αρέσει η ιστοσελίδα μας ;

RSS News

  • 500 Λέξεις με τον Χρήστο Μαρκογιαννάκη 05.10.2025
    Το «Ομέρο, ο κρυφός γιος» κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Ψυχογιός.
  • Μια πειστική Τόσκα χωρίς εκπτώσεις 05.10.2025
    Η όπερα είναι σκηνική τέχνη. Επομένως, εύλογα τις τελευταίες δεκαετίες οι εκδόσεις dvd αντικατέστησαν τις ηχογραφήσεις δίσκων. Ενδιαφέρουσες σκηνοθετικές αναγνώσεις με οπτικά πειστικούς πρωταγωνιστές έχουν ανανεώσει το ενδιαφέρον για τα έργα και έχουν προσελκύσει νέο κοινό.
  • Σοβαροφανές προσωπείο 05.10.2025
    Στη θεατρική μεταφορά του μυθιστορήματος, ο σκηνογράφος θα χρησιμοποιήσει μανόλιες.
  • Η Γαλλία μόλις απέκτησε νέα κυβέρνηση και ήδη απειλείται με ανατροπή 05.10.2025
    Οι περισσότεροι από τους υπουργούς παραμένουν στις θέσεις που κατείχαν και επί του κεντρώου Φρανσουά Μπαϊρού – Υψηλόβαθμο στέλεχος του Σοσιαλιστικού κόμματος δήλωσε ότι αν δεν υπάρξει κάποια αλλαγή στην πολιτική της κυβέρνησης, θα την καταψηφίσουν.
  • Γερμανός ΥΠΕΞ για Γάζα: Δεν υπάρχει καλύτερο σχέδιο από αυτό του προέδρου Τραμπ 05.10.2025
    Ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών σημείωσε ότι «υπάρχει ρεαλιστική πιθανότητα να απελευθερωθούν σύντομα οι όμηροι, να μπορέσουμε να επιτύχουμε κατάπαυση του πυρός και να υπάρξει ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα».
  • Ανατροπή για τον ΠΑΟΚ και νίκη 2-1 επί του Ολυμπιακού 05.10.2025
    Καλύτεροι οι παίκτες του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ στο πρώτο μέρος, άνοιξαν το σκορ με τον Τσικίνιο (23’). Οι Θεσσαλονικείς ισοφάρισαν με τον Τάισον (63’) και πήραν τη νίκη με πέναλτι του Αντρίγια Ζίβκοβιτς (75’), σε ένα ντέρμπι με σπουδαίο φινάλε.
  • Αγχη και απολαύσεις, βιώματα και έρωτες 05.10.2025
    Προ ημερών, στο σούπερ μάρκετ, αναζητούσα μπατονέτες για τα αυτιά. Ρωτώντας την υπάλληλο «συγγνώμη, πού βρίσκω τις μπατονέτες;», έλαβα την απάντηση: «Εκεί, στο βάθος. Μην αγχώνεστε». Αναρωτήθηκα προς στιγμήν αν στο πρόσωπό μου ήταν αποτυπωμένα κάποια ίχνη άγχους για… τις μπατονέτες.
  • Μεσσηνία: Διπλό φονικό σε κάμπινγκ στη Φοινικούντα 05.10.2025
    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης, ηλικίας περίπου 70 ετών, και ο επιστάτης του κάμπινγκ τραυματίστηκαν θανάσιμα από πυροβολισμούς. Η ΕΛ.ΑΣ. έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον δράστη.
  • Global Sumud Flotilla: Επιστρέφουν μέσω Ελλάδας 28 Γάλλοι ακτιβιστές 05.10.2025
    Μια ομάδα 28 Γάλλων πολιτών, που συμμετείχαν στον στολίσκο Global Sumud ο οποίος αναχαιτίστηκε την περασμένη εβδομάδα από το Ισραήλ ενώ μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα, θα απελαθούν αύριο Δευτέρα και θα αναχωρήσουν με προορισμό την Ελλάδα, ανακοίνωσε απόψε το υπουργείο Εξωτερικών της Γαλλίας. «Μετά την πρώτη προξενική επίσκεψη την Παρασκευή (…) μια δεύτερη επίσκεψη […]
  • Ολα τα βλέμματα στο Κάιρο: Ο διπλωματικός πυρετός και τα μηνύματα Τραμπ 05.10.2025
    Ο Ντόναλντ Τραμπ εκτιμά πως οι όμηροι «θα αρχίσουν να απελευθερώνονται πολύ σύντομα» και πως οι διαπραγματεύσεις «πηγαίνουν πολύ καλά». Το σχέδιο του Ισραήλ και η αλλαγή στάσης της Χαμάς λόγω των εξωτερικών πιέσεων.
  • Τεχνικολόρ παράδεισος 05.10.2025
    Ο Κώστας Μπέζος δεν πήγε ποτέ στη Χονολουλού, ταξίδευε όμως εκεί με τα τραγούδια του.

RSS Fire Rescue 1

  • Fire Prevention Week: 10 ways AI can support your community outreach 05.10.2025
    Whether you need data-driven outreach or just better graphics, AI offers practical ways to strengthen your prevention messages
  • L.A. County vows emergency-alert overhaul after report faults evacuation delay in deadly wildfires 05.10.2025
    Supervisors grilled fire and OEM leaders over late, confusing warnings during the Palisades and Eaton wildfires
  • Va. FF takes PPE companies to court over leukemia diagnosis 05.10.2025
    Richmond Firefighter Jonathan Clarke alleges companies like 3M, Chemours and Honeywell knew turnout gear contained cancer-linked "forever chemicals" but hid the danger
  • Texas city outfits all fire, EMS units with ballistic vests after recorded 14,000 hours of wear in 2024 04.10.2025
    Funding approved by the Central Texas Public Safety Commission will outfit all Austin Fire Department and Austin-Travis County EMScrews with upgraded body armor
  • Rope rescue frees worker trapped nearly 7 hours in Mich. hospital elevator 04.10.2025
    With no landing doors between floors 4-8 and the car’s emergency brake locked, Ann Arbor firefighters lifted the employee 30 feet by rope
  • NIOSH announces National Firefighter Registry Champions 04.10.2025
    Several organizations, including FireRescue1, have been recognized for their efforts to boost enrollment in the registry
  • Conn. hoarding deaths underscore dangers to occupants, first responders 04.10.2025
    Review shows extreme hoarding caused one fatal floor collapse and fueled seven fatal fires, underscoring risks as firefighters struggle through debris-filled homes
  • FEMA freezes $300M preparedness grants, orders population recount 03.10.2025
    Funding is on hold until states certify population data minus those deported under U.S. immigration laws
  • FEMA’s contributions to the fire service can’t be ignored 03.10.2025
    Despite long-standing scrutiny, FEMA has delivered transformative support to the fire service through programs like NFA, AFG, US&R and NERIS

Αυτό το διαβάσατε;

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety
11 min read
  • Special Articles in English
  • Συμεών Μπανός

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety

05.10.2025 12
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα
1 min read
  • Γιώργος Τασιός
  • Τεχνολογία

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα

05.10.2025 8
Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις
1 min read
  • Γιώργος Τασιός
  • Συμβουλές

Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις

05.10.2025 6
Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας
2 min read
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας

05.10.2025 8
Τα πνευματικά δικαιώματα των κειμένων, των φωτογραφιών και των άλλων επιμέρους στοιχείων ανήκουν στο Firepedia.gr και οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παρουσίαση στο κοινό, ραδιοτηλεοπτική μετάδοση ή αναμετάδοση, ψηφιακή εκπομπή, ψηφιακή ραδιοτηλεοπτική αναμετάδοση και γενικά οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευση ή διάδοση οποιουδήποτε στοιχείου σε έντυπη, ηλεκτρονική, ψηφιακή ή οποιαδήποτε άλλη μορφή και με οποιοδήποτε μέσο μέρους ή του συνόλου του κόμβου του Διαδικτύου του Firepedia.gr απαιτεί προηγούμενη άδεια από τον Διαχειριστή του.

Απαγορεύεται η Αναδημοσίευση άρθρων και κειμένων του περιοδικού μας χωρίς έγκριση, επιτρέπουμε την μερική αναδημοσίευση άρθρων (1/3) με ενεργή παραπομπή (link) στην ιστοσελίδα μας, Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Σημείωση: Ο νόμος 2121/1993 είναι επικαιροποιημένος μέχρι και το ν. 4761/2020 (ΦΕΚ A' 248/13.12.2020)

Τα άρθρα μας έχουν καθαρά συμβουλευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα & σκοπό και ανανεώνονται ή τροποποιούνται συνεχώς ή κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Δεδομένης δε της φύσης και του όγκου του διαδικτύου και της συνεχούς ροής ή/ και μεταβολής των μεταδιδόμενων μέσω αυτού πληροφοριών, οι Πληροφορίες παρέχονται από την Ιστοσελίδα του Fire Rescue Pedia ως έχουν, χωρίς να παρέχεται από το Fire Rescue Pedia οιαδήποτε εγγύηση, ιδίως ως προς την πληρότητα, επάρκεια ή και την χρονική επικαιροποίησή τους.



Εμπορική Εκμετάλλευση - FORMULA ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΑΕ ΙΕΠΥΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES | ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - CONTACT US | PARTNERS

Fire Rescue Pedia © 2000 - 2025 | Powered by Pressidium® Managed WordPress Hosting
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}