Skip to content
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Free & Open Source for Fire & Rescue Articles

  • Αρχική | Home
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • Υγιεινή & Ασφάλεια
    • Ιστορία
    • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια
    • Πυρανίχνευση
    • Ανίχνευση Αερίων
    • Πρώτες Βοήθειες
    • Δασοπροστασία
    • Τεχνική Διάσωση
    • Συμβουλές
    • Τεχνολογία
    • Haz.Mat – CBRNE
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ
  • ENGLISH
    • SPECIAL Articles
  • Quiz – Τέστ γνώσεων
  • Home
  • Ιστορία
  • Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα
  • Ιστορία

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα

1 min read
17
Κοινοποιήστε στα Social ή εκτυπώστε το άρθρο
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]
Ιστορική απεικόνιση ενός τροχαίου συμβάντος παλαιάς εποχής (1920-1922)

Η εποχή μας δεν δικαιολογεί έλλειψη γνώσης στην οδική συμπεριφορά, στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, στην κυκλοφοριακή αγωγή, στην πρόληψη ενός τροχαίου συμβάντος ή στην αντιμετώπισή του σε περίπτωση που αυτό συμβεί.

Όποιος ισχυριστεί το αντίθετο, πλανάται πλάνην οικτράν. Όμως, τροχαία συμβάντα δυστυχώς θα εξακολουθήσουν να συμβαίνουν καθημερινά, για διάφορες αιτίες. Η ελαχιστοποίησή τους και η αποτελεσματική παροχή βοήθειας σε αυτά, είναι καθήκον όλων μας.

Πριν λίγες ημέρες η χώρα μας συγκλονίστηκε από ένα φρικτό τροχαίο ατύχημα, που συνέβη στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας, όπου ένα σύγχρονο και πολυτελές αυτοκίνητο έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα, ξέφυγε της πορείας του και προσέκρουσε πάνω σε σταθμευμένο όχημα, σκοτώνοντας ακαριαία 3 νέους ανθρώπους και ένα μικρό παιδί. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης, η μαζικότητα των θυμάτων, η αλληλουχία των γεγονότων που οδήγησαν στην σύγκρουση, η καταγραφή από κάμερες ασφαλείας και οι σκηνές που εκτυλίχθηκαν, συγκλόνισαν το πανελλήνιο.

Επίσης, μόλις λίγες ημέρες πριν την δημοσίευση του παρόντος άρθρου, συμπληρώθηκαν 110 χρόνια από το πρώτο τροχαίο ατύχημα που συνέβη στην Ελλάδα (4 Μαρτίου 1907) και μάλιστα θανατηφόρο, με θύμα μια γυναίκα πεζή. Συνέβη επί της Λεωφόρου Συγγρού, απέναντι από του ΦΙΞ και ήταν αποτέλεσμα του αγώνα υπεροχής και ταχύτητας μεταξύ του Πρίγκιπα Ανδρέα και του Βουλευτού Νίκου Σιμόπουλου.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των εφημερίδων της εποχής εκείνης «ΕΣΤΙΑ»,  «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ» και «ΚΑΙΡΟΙ», το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα, συνέβη στις 4 Μαρτίου 1907, ημέρα Κυριακή της Αποκριάς, περί ώρα 11:30 επί της Λεωφόρου Συγγρού, μετά την Πύλη του Ανδριανού στο ύψος του εργοστασίου ΦΙΞ, υπό τις ακόλουθες συνθήκες :

“Ο πρίγκηψ Ανδρέας μετά της συζύγου του Αλίκης και του Υπασπιστού του Μεταξά, οδηγούσε το αυτοκίνητό του στη λεωφόρο Συγγρού για να μεταβεί στο Παλαιό Φάληρο και εκείθεν εις Πειραιά. Όπισθεν και σε απόσταση 30-40 μ. ακολουθούσε το αυτοκίνητο του Νικ. Σιμόπουλου Υπουργού, Βουλευτού Φθιώτιδος. Όταν τα δυο αυτοκίνητα ευρίσκοντο προ της γέφυρας και πλησίον του Ζυθοπωλείου Φιξ, ο Σιμόπουλος ηθέλησε να υπερβεί το αυτοκίνητο του πρίγκηπος, αυξάνων κατά τι την ταχύτητα του αυτοκινήτου του.

Η οδός ήτο ελεύθερη από πεζούς και το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου αφού προσπέρασε το προπορευόμενο, κατέλαβε το δεξιό της οδού και έβαινε κανονικώς επί της λεωφόρου. Ξαφνικά μία γυναίκα ευρισκόμενη με ένα παιδί επί του πεζοδρομίου εισήλθε επί της λεωφόρου και ευρέθη αντιμέτωπη με το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου. Αυτός βλέποντας τον προφανή κίνδυνο ηθέλησε δι’ ελιγμών ν’ αποφύγει την μετά της γυναικός σύγκρουση, πλην όμως η άτυχη γυναίκα φοβηθείσα δεν εσταμάτησε αλλά έτρεξε να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να την ρίξει επί του εδάφους και να περάσει από το σώμα της. Φαίνεται ότι πάνω από το σώμα της άτυχης γυναίκας διήλθε και το αυτοκίνητο του πρίγκηπος Ανδρέου, παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να ανακόψει την ταχύτητά του. Ούτω, το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Αθήνα, είχε διαπραχθεί.

Το πρώτο θύμα ήτο η άτυχη γυναίκα Ευφροσύνη Βαμβακά, ηλικίας 25 ετών, καταγόμενη από το Αργοστόλι της Κεφαλληνίας, σύζυγος του σανδαλοποιού Θεοδώρου, μητέρα δύο ανήλικων τέκνων”.

Μετά την τέλεση του δυστυχήματος έγιναν οι ακόλουθες ενέργειες, όπως τις περιέγραψαν οι εφημερίδες της εποχής.

“Ο βασιλεύς όταν επληροφορήθη υπό του πρίγκηπος Ανδρέου, το γεγονός, έδωσε εντολή σ’ αυτόν να τεθεί στην διάθεση του Εισαγγελέως και του Ανακριτή, καλώντας αμέσως στα ανάκτορα τον Διευθυντήν της Αστυνομίας κ. Δαμηλάτην εις τον οποίον συνέστησε να ενεργήσει αυστηρότατες ανακρίσεις για την ανακάλυψη της αληθείας και εύρεσιν του αληθούς ενόχου. Επίσης τον βασιλέα ενημέρωσε περί των πραγματικών περιστατικών και ο βουλευτής Νικ. Σιμόπουλος, όστις ετέθη στην διάθεση της δικαιοσύνης. Οι ανακρίσεις άρχισαν αμέσως. Η υπόθεση ανετέθη στον τακτικό ανακριτή κ. Λογοθέτη ο οποίος παρισταμένου και του Εισαγγελέως κ. Λυκουρέζου εξήτασε στο εισαγγελικό κατάστημα, τον υπασπιστή του πρίγκηπος Ανδρέου, κ. Μεταξάν, τον σύζυγον της φονευθείσης γυναικός Θεοδ. Βαμβακά και άλλους.

Ο εισαγγελεύς και ο Ανακριτής μετέβησαν στη συνέχεια στον τόπον του δυστυχήματος και ανέκριναν γείτονας τινάς. Ο κ. Λογοθέτης θα λάβη στη συνέχεια κατάθεση του πρίγκηπος Ανδρέου και θα εξετάσει στη συνέχεια τον Νικ. Σιμόπουλον, υποβάλλοντας την δικογραφίαν στον Εισαγγελέα, όστις θα ασκήσει στην συνέχεια ποινικήν δίωξη για φόνο εξ αμελείας…”

Η πραγματογνωμοσύνη που προηγήθηκε της τότε Αστυνομίας κατέληξε σε ένα ανόητο, αυθαίρετο όσο και προκλητικό συμπέρασμα (για την σημερινή γνώση). Σύμφωνα με την εφημερίδα ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ως αίτιο του ατυχήματος χαρακτηρίστηκε ο αέρας, διότι σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς της εποχής «. . . το αυτοκίνητο … διήλθε πολύ πλησίον της σπευδούσης προς την αυτήν πλευράν γυναικός, το αναπτυχθέν ρεύμα αέρος, το οποίον κατά τους ειδικούς είναι ικανόν να καταρρίψη πέντε ανθρώπους, άμα τη διέλευση τούτου, συνεπήρε την άτυχη και την έρριψε αναίσθητον! . . .». Ένα βασιλικό στεφάνι του Πρίγκιπα Ανδρέα και 20 Δραχμές της εποχής εκείνης, ήταν η γενναιόδωρη αποζημίωση της οικογένειας της παθούσης.

Εκείνη την εποχή στην Αθήνα, κυκλοφορούσαν μόλις επτά αυτοκίνητα.

110 χρόνια μετά, πόσα έχουν αλλάξει και πόσα έχουν μείνει ίδια; Το σίγουρο είναι ένα. Η νοοτροπία του Έλληνα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά ή την κυκλοφοριακή αγωγή γενικότερα, είναι πολλά χρόνια πίσω και πολύ προβληματική.

Από τις αρχές του 19ου αιώνα εκατομμύρια ζωές έχουν χαθεί σε τροχαία συμβάντα σε όλο τον κόσμο, ενώ χρόνο με τον χρόνο ο αριθμός των νεκρών, των τραυματιών και των μονίμων αναπήρων αυξάνεται δραματικά στις αναπτυσσόμενες χώρες. Οι τρεις κυριότεροι παράγοντες που ευθύνονται για τα τροχαία συμβάντα είναι ο άνθρωπος, το όχημα και το άμεσο οδικό περιβάλλον. Βεβαίως, ο άνθρωπος έχει ποσοστό ευθύνης μεγαλύτερο του 90%.

Στην Ελλάδα, όπου η παραβατικότητα, η διαφθορά δημοσίων λειτουργών, η ατιμωρησία, η χαλαρότητα θεσμών και η αδιαφορία στις στοιχειώδεις υποχρεώσεις έχουν εδραιωθεί στην καθημερινότητά μας, έχουν ως αποτέλεσμα ακόμη και τα τροχαία συμβάντα να πολλαπλασιάζονται δραματικά με ολέθριες συνέπειες. Πρέπει λοιπόν οι ευσυνείδητοι πολίτες με συνέπεια και σοβαρότητα να αφυπνιστούν και κινητοποιηθούν δυναμικά ώστε να επιτευχθεί ελαχιστοποίηση και στο αναπόφευκτο, αποτελεσματική αντιμετώπιση.

Αν αναζητήσουμε τον πρώτο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στην Ελλάδα, θα διαπιστώσουμε ότι :

Τον Ιανουάριο του 1837 το νεοσύστατο Ελληνικό Κράτος για να ρυθμίσει τα όποια κυκλοφοριακά προβλήματα της εποχής, δημοσίευσε το διάταγμα “περί της καθ’ οδόν απαντήσεως των αμαξών, εφίππων κ.λπ.” το οποίο αποτελεί και τον πρώτο Κ.Ο.Κ. στην Ελλάδα.

Το έτος 1886 έκανε στην Αθήνα την εμφάνισή του το πρώτο λεωφορείο. Ήταν ένα όχημα Γαλλικής κατασκευής μεγαθήριο για την εποχή, είχε 14 καθίσματα και εκινείτο με ατμό, είχε σιδερένιες ρόδες και έκανε μεγάλο θόρυβο καθώς περνούσε από τους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας που ακόμα δεν είχε ασφαλτοστρωθεί. Οι πρωτοπόροι επιχειρηματίες αυτοκινητιστές το εκμεταλλεύονταν στην γραμμή Αθήνα – Θήβα, ώσπου μια ημέρα από έναν σπινθήρα άρπαξε φωτιά και τελείωσε άδοξα η σταδιοδρομία του.

Το 1896 έφθασε στην Ελλάδα το πρώτο αυτοκίνητο, το 1897 το δεύτερο και στην συνέχεια και άλλα.

Έτσι ξεκίνησε η ιστορία του οχήματος στην χώρα μας και η ιστορία των τροχαίων συμβάντων, τα οποία επί της ουσίας δεν είναι τροχαία ατυχήματα, αλλά τροχαία εγκλήματα.

Του Αναστάσιου Γερασιμάτου

Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Continue Reading

Previous: Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals
Next: Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Trending

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται 1

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας 2

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη; 3

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective 4

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης 5

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ 6

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Related Stories

Κτησίβιος, ο Έλληνας εφευρέτης της Πυροσβεστικής Αντλίας
1 min read
  • Ιστορία
  • Ιωάννης Ρέτσιος

Κτησίβιος, ο Έλληνας εφευρέτης της Πυροσβεστικής Αντλίας

86
Πλωτά Νοσοκομεία: Από την Αρχαιότητα έως τη Σύγχρονη Εποχή
1 min read
  • Ιστορία

Πλωτά Νοσοκομεία: Από την Αρχαιότητα έως τη Σύγχρονη Εποχή

94
Η Ιστορία της Εθελοντικής Πυρόσβεσης
1 min read
  • Ιστορία

Η Ιστορία της Εθελοντικής Πυρόσβεσης

83

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Πυροσβεστικό Σώμα

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Τελευταία άρθρα

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται 1

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας 2

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη; 3

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective 4

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης 5

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ 6

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα 7

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals 8

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών 9

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών

Πυρίμαχες Κουβέρτες: Τι Είναι, Πώς Λειτουργούν και Πότε Χρησιμοποιούνται 10

Πυρίμαχες Κουβέρτες: Τι Είναι, Πώς Λειτουργούν και Πότε Χρησιμοποιούνται

RSS News

  • ΟΠΕΚΕΠΕ: Δεν θα προσέλθει στην Εξεταστική ο Γιώργος Ξυλούρης – Κατέθεσε υπόμνημα 20.11.2025
    Επικαλείται το δικαίωμα της σιωπής
  • Θεσσαλονίκη: Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης – Εντοπίστηκε τα ξημερώματα από αστυνομικούς 20.11.2025
    Καλά στην υγεία της εντοπίστηκε η 16χρονη, η οποία είχε εξαφανιστεί χθες από την περιοχή Χαριλάου, στη Θεσσαλονίκη. Την ανήλικη εντόπισε στις 2 τα ξημερώματα περιπολικό της αστυνομίας, στην οδό Γ. Παπανδρέου. Το «Χαμόγελο του Παιδιού» είχε ενημερωθεί για την εξαφάνισή της, προχωρώντας στη δημοσιοποίηση των στοιχείων της, κατόπιν αιτήματος της οικογενείας της, καθώς συνέτρεχαν […]
  • «Αχίλλειος πτέρνα» της Δύσης στη μάχη με την Κίνα οι βαριές σπάνιες γαίες 20.11.2025
    Οι προσπάθειες για νέες εξορύξεις και αύξηση της παραγωγής.
  • Μερικό μπλακ άουτ στο Παρίσι – Εκτός λειτουργίας γραμμές του μετρό 20.11.2025
    Τμήματα του Παρισιού έχουν βυθιστεί στο «σκοτάδι» λόγω ενός μπλακ άουτ που έπληξε τη γαλλική πρωτεύουσα, όπως ανακοίνωσε ο διαχειριστής του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας Enedis. Σύμφωνα με την Enedis, το μπλακ άουτ προκάλεσε την αναστολή λειτουργίας «λίγων» γραμμών του μετρό και του προαστιακού. Οπως γνωστοποίησε, αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης αναμένεται έως τις 08:00 GMT (10:00 Ελλάδας). […]
  • Ελληνες τραπεζίτες σε συνέδριο της JPMorgan 20.11.2025
    Ξεκινάει σήμερα στο Λονδίνο, με την παρουσία του επικεφαλής του ομίλου Τζέιμι Ντάιμον, το ευρωπαϊκό χρηματοοικονομικό συνέδριο European Financials Conference της JPMorgan, στο οποίο οι ελληνικές τράπεζες θα συμμετάσχουν σε επίπεδο οικονομικών διευθυντών (CFO).
  • Δυσαρέσκεια στις χώρες του Ειρηνικού μετά τη συμφωνία για διεξαγωγή της COP31 στην Τουρκία 20.11.2025
    «Η έλευση της COP στον Ειρηνικό θα επέτρεπε στον κόσμο να δει την κρίση, αλλά και τις πραγματικές λύσεις, τοπικές και προσαρμόσιμες, που προτείνουν τα νησιά μας».
  • «Σπίτι μου ΙΙ»: Περισσότεροι δικαιούχοι για τις ίδιες κατοικίες 20.11.2025
    Αυξάνονται τα εισοδηματικά κριτήρια, αλλά όχι τα όρια παλαιότητας για το «Σπίτι μου ΙΙ».
  • Το «μπλοκ» του δήμου στα social media και η δικαίωση του πολίτη 20.11.2025
    Το ΒΤ παρακολούθησε μια υπόθεση με μεγάλο ενδιαφέρον, που αποκαλύπτει τη λειτουργία των social media του Δημοσίου.
  • Ουκρανικό: Το σχέδιο Τραμπ και ο ρόλος του Γουίτκοφ – Ανησυχία στους Ευρωπαίους 20.11.2025
    Το σχέδιο 28 σημείων, που συντάχθηκε με ρωσική συμβολή, αποτελεί τη νέα προσπάθεια των ΗΠΑ για τερματισμό του πολέμου. Ωστόσο, σύμφωνα με το Politico, οι εξελίξεις φαίνεται πώς αιφνιδίασαν τους Ευρωπαίους.
  • Κατά 2% αναμένεται να ενισχυθούν φέτος οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων 20.11.2025
    Τα μέταλλα και τα τρόφιμα αποτελούν τους βασικούς εξαγωγικούς πυλώνες.
  • Πού βγαίνουμε σήμερα Πέμπτη; Προτάσεις για θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις, εκδηλώσεις 20.11.2025
    Εγκαινιάζεται απόψε στην γκαλερί Σκουφά η νέα έκθεση «Deception», του Τζουλιάνο Καγκλή.

RSS Fire Rescue 1

  • How the FIFA World Cup Grant Program and the C-UAS Grant Program strengthen fire service readiness for 2026 19.11.2025
    $875 million in grants will help fire agencies prepare for EMS surges, drone threats and mass gatherings across 11 host cities
  • Chief Chat: Jurisdictional debates 19.11.2025
    If the closest unit is available, why isn’t it responding?
  • Md. LODD report cites breakdowns in situational awareness, crew integrity 19.11.2025
    Investigators found that compromised size-up, poor risk/benefit decisions, weak crew integrity and missed 911 information all contributed to the Leonardtown incident
  • NYC bill would phase out PFAS from FDNY gear, test firehouse water by 2028 19.11.2025
    A new four-bill package would require the FDNY to replace turnout gear, add regular health screenings for firefighters and retirees, and test firehouse drinking water
  • N.J. fire chiefs rescue elderly, immobile man trapped above fire 19.11.2025
    Assistant Chief Mike Salvini and Deputy Chief Marc Palmieri rescued a man from a second-floor bedroom as fire tore through his Fair Lawn home
  • New LAFD chief blasts media over Palisades fire coverage, questions firefighter text claims 19.11.2025
    Chief Jaime Moore publicly pushed back on reports that crews warned about smoldering ground before the Lachman Fire was cleared, only to see it reignite days later as the deadly Palisades Fire
  • Mid-Atlantic Technology Summit 2025 showcases next-gen tools for first responders 18.11.2025
    Speakers and sessions underscored how practical innovation, coordinated planning and early engagement between developers and responders are shaping safer, faster and more efficient emergency operations
  • 'Unprotected searches' scrutinized after Honolulu fire killed rookie firefighter 18.11.2025
    Honolulu Firefighter Jeff Fiala died after entering a burning home without a hoseline, a tactic now under investigation following a state safety probe
  • Okla. FD to begin billing up to nearly $2K for MVC responses 18.11.2025
    Tulsa City Council has approved a plan allowing the fire department to charge insurance companies of at-fault drivers $710 to $1,865 per response

Αυτό το διαβάσατε;

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται
1 min read
  • Δασοπροστασία

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

16
Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας
1 min read
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

32
Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;
1 min read
  • Πρώτες Βοήθειες

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;

9
The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective
6 min read
  • Special Articles in English
  • Συμεών Μπανός

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

24
Τα πνευματικά δικαιώματα των κειμένων, των φωτογραφιών και των άλλων επιμέρους στοιχείων ανήκουν στο Firepedia.gr και οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παρουσίαση στο κοινό, ραδιοτηλεοπτική μετάδοση ή αναμετάδοση, ψηφιακή εκπομπή, ψηφιακή ραδιοτηλεοπτική αναμετάδοση και γενικά οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευση ή διάδοση οποιουδήποτε στοιχείου σε έντυπη, ηλεκτρονική, ψηφιακή ή οποιαδήποτε άλλη μορφή και με οποιοδήποτε μέσο μέρους ή του συνόλου του κόμβου του Διαδικτύου του Firepedia.gr απαιτεί προηγούμενη άδεια από τον Διαχειριστή του.

Απαγορεύεται η Αναδημοσίευση άρθρων και κειμένων του περιοδικού μας χωρίς έγκριση, επιτρέπουμε την μερική αναδημοσίευση άρθρων (1/3) με ενεργή παραπομπή (link) στην ιστοσελίδα μας, Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Σημείωση: Ο νόμος 2121/1993 είναι επικαιροποιημένος μέχρι και το ν. 4761/2020 (ΦΕΚ A' 248/13.12.2020)

Τα άρθρα μας έχουν καθαρά συμβουλευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα & σκοπό και ανανεώνονται ή τροποποιούνται συνεχώς ή κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Δεδομένης δε της φύσης και του όγκου του διαδικτύου και της συνεχούς ροής ή/ και μεταβολής των μεταδιδόμενων μέσω αυτού πληροφοριών, οι Πληροφορίες παρέχονται από την Ιστοσελίδα του Fire Rescue Pedia ως έχουν, χωρίς να παρέχεται από το Fire Rescue Pedia οιαδήποτε εγγύηση, ιδίως ως προς την πληρότητα, επάρκεια ή και την χρονική επικαιροποίησή τους.



Εμπορική Εκμετάλλευση - FORMULA ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΑΕ ΙΕΠΥΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES | ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - CONTACT US | PARTNERS

Fire Rescue Pedia © 2000 - 2025 | Powered by Pressidium® Managed WordPress Hosting
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
  • Διαχείριση επιλογών
  • Διαχείριση υπηρεσιών
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
  • {title}
  • {title}
  • {title}