Skip to content
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Free & Open Source for Fire & Rescue Articles

  • Αρχική | Home
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • Υγιεινή & Ασφάλεια
    • Ιστορία
    • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια
    • Πυρανίχνευση
    • Ανίχνευση Αερίων
    • Πρώτες Βοήθειες
    • Δασοπροστασία
    • Τεχνική Διάσωση
    • Συμβουλές
    • Τεχνολογία
    • Haz.Mat – CBRNE
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ
  • ENGLISH
    • SPECIAL Articles
  • Home
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια
  • Καλές πρακτικές εταιριών μεταφοράς υγροποιημένων αερίων
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Καλές πρακτικές εταιριών μεταφοράς υγροποιημένων αερίων

1 min read
5
Κοινοποιήστε στα Social ή εκτυπώστε το άρθρο
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Έχει παρατηρηθεί από τη συμμετοχή πυροσβεστικών υπαλλήλων σε διάφορα συμβάντα διαρροής/πυρκαγιάς σε βυτιοφόρα μεταφοράς υγραερίου ή κρυογενικών αερίων, ότι υπάρχει πολλές φορές κάποιο έλλειμμα στην εκπαίδευση των οδηγών των βυτιοφόρων των εταιρειών μεταφοράς, αλλά και στον, εκ του νόμου, απαιτούμενο εξοπλισμό  ασφαλείας των ίδιων των βυτιοφόρων, ενώ οι συνάδελφοι που φτάνουν πρώτοι στο συμβάν δεν έχουν πάντα τη δυνατότητα να ενημερωθούν κατάλληλα, ώστε να γνωρίζουν λεπτομερώς τι κίνδυνο πρόκειται να διατρέξουν.

Το άρθρο λοιπόν αυτό, αποβλέπει στο να καταγραφούν και να γίνει γνωστή η ύπαρξη και η λειτουργία των σημείων πυροσβεστικού ενδιαφέροντος σε βυτιοφόρα φορτηγά αυτοκίνητα μεταφοράς υγροποιημένων αερίων (υγραέριο, υγρό οξυγόνο, υγρό άζωτο, υγρό διοξείδιο του άνθρακα κλπ.). Τα σημεία πυροσβεστικού ενδιαφέροντος είναι η τυχόν ύπαρξη βαλβίδων υπερπίεσης-εκτόνωσης του περιεχομένου της δεξαμενής (ασφαλιστικά) και οι διακόπτες έκτακτης ανάγκης του οχήματος.

Αυτές τις πληροφορίες θα μπορούσε να τις αξιοποιήσει ο επικεφαλής της πυροσβεστικής εξόδου, που επιλαμβάνεται ενός συμβάντος που αφορά σε ανατροπή βυτιοφόρου ή διαρροή της μεταφερόμενης ουσίας ή πυρκαγιάς αυτής, ώστε να δράσει πιο γρήγορα, εύστοχα και με ασφάλεια για το προσωπικό που συμμετέχει αλλά και για τους πολίτες που εμπλέκονται.

Ο προαναφερόμενος εξοπλισμός του εκάστοτε οχήματος, διαφέρει από αυτόν κάποιου άλλου οχήματος, ως προς τη θέση του στο όχημα, τη μορφή και το χρώμα του διακόπτη ή του ασφαλιστικού. Έχει λοιπόν ενδιαφέρον, η γνώση της ύπαρξης του συγκεκριμένου εξοπλισμού σε συγκεκριμένα οχήματα, από τα άτομα που αποτελούν την ομάδα επέμβασης, σε ένα συμβάν που εμπλέκονται τέτοια οχήματα.

Η αξία της γνώσης της ύπαρξης του συγκεκριμένου εξοπλισμού, μπορεί να δώσει ενδείξεις για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο εσωτερικό της δεξαμενής. Άνοιγμα των ασφαλιστικών υπερπίεσης-εκτόνωσης για παράδειγμα, είναι ένδειξη ότι η εσωτερική πίεση είναι αυξημένη και πρέπει να κριθεί από το προσωπικό επέμβασης, αν θα συνεχίσει την επέμβαση με τους υπάρχοντες πόρους (ποσότητα νερού, διαθέσιμο προσωπικό, τυχόν ενισχύσεις) ή αν θα εκκενωθεί η περιοχή. Άλλα σημαντικά σημεία εξοπλισμού ασφαλείας, είναι οι διακόπτες έκτακτης ανάγκης που μπορούν να κλείσουν τη ροή στην περίπτωση εκφόρτωσης, καθώς και ο διακόπτης ADR που κλείνει την παροχή ρεύματος του οχήματος.

Αυτός ο εξοπλισμός ασφάλειας των οχημάτων αυτών μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το προσωπικό του Π.Σ., σε περίπτωση που ο οδηγός του οχήματος δεν είναι σε θέση να βοηθήσει την κατάσταση λόγω τραυματισμού ή λόγω αποχώρησής του από το σημείο του συμβάντος. Ο οδηγός τέτοιων οχημάτων σημειωτέον, είναι υποχρεωτικό από το νόμο να κατέχει την άδεια οδήγησης ADR (δηλ. μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων).

Σε τρία συμβάντα με βυτιοφόρα υγραερίου στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας από το 2020 μέχρι σήμερα, παρατηρήσαμε:

  • Την αποχώρηση του οδηγού με την πρόφαση του τραυματισμού του, κατά τη διάρκεια συμβάντος διαρροής υγραερίου από βυτιοφόρο, ενώ γινόταν εκφόρτωση υγραερίου σε μικτό πρατήριο καυσίμων, λόγω του φόβου του για σύλληψη με τη διαδικασία του αυτοφώρου (δεν κατείχε την απαιτούμενη άδεια ADR). (17-5-2020, Περαία Θεσσαλονίκης)
  • Το θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού, κατά την πρόσκρουση βυτιοφόρου υγραερίου στο στηθαίο της Εθνικής Οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης και την επακόλουθη πυρκαγιά στο όχημα. (3-6-2020, Πιερία)
  • Την αρχική τουλάχιστον, αποχώρηση του οδηγού λόγω φόβου, σε συμβάν πυρκαγιάς σε ελαστικά βυτιοφόρου υγραερίου στα τούνελ της Ασπροβάλτας. (2-3-2022, Εγνατία Οδός)

Από τα παραπάνω, συμπεραίνουμε ότι είναι πολύ πιθανό λόγω συνθηκών του ατυχήματος, να μην είναι διαθέσιμες οι πληροφορίες που γνωρίζει ο οδηγός του οχήματος και οι ενέργειες που μπορεί να κάνει, οι οποίες είναι πολύ χρήσιμες έως απαραίτητες, για τη σωστή και ασφαλή διαχείριση του συμβάντος από τα στελέχη του Π.Σ. (κλείσιμο κατάλληλων διακοπτών, αναφορά για το αν και που υπάρχουν ασφαλιστικά υπερπίεσης, πληροφορίες για το φορτίο κλπ.).

Για το λόγο αυτό και μετά τη συζήτηση των συμπερασμάτων μιας ανάλογης άσκησης, που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή του Σταυρού Θεσσαλονίκης, τον Απρίλιο του 2018, αποφασίστηκε από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η καταγραφή των βυτιοφόρων των μεγαλύτερων εταιρειών του χώρου. Έτσι στο ΠΕΚΕ Κεντρικής Μακεδονίας, υπάρχει φωτογραφικό αρχείο για 47 οχήματα που κυκλοφορούν στη Βόρεια Ελλάδα, με τον αριθμό της πινακίδας του οχήματος, τον εξοπλισμό ασφαλείας του και επισήμανση του εξοπλισμού με δείκτες, κύκλους και υπότιτλους σε κάθε φωτογραφία.

Υπάρχουν φωτογραφίες ολόκληρου του οχήματος και φωτογραφίες εστιασμένες σε κάθε σημείο ενδιαφέροντος. Επίσης, υπάρχει τηλέφωνο του υπεύθυνου της εταιρείας για άμεση επικοινωνία σε περίπτωση ανάγκης.
Το ΠΕΚΕ Κεντρικής Μακεδονίας, έχει σε χρήση το εν λόγω αρχείο για τα βυτιοφόρα που κυκλοφορούν στην περιοχή αρμοδιότητάς του και το ανασύρει σε περίπτωση που χρειαστεί να χειριστεί σχετικό συμβάν.

Η λήψη και η επεξεργασία των φωτογραφιών, ανατέθηκε στις ιδιοκτήτριες εταιρείες, οι οποίες τις παρέδωσαν στο Π.Σ. προς αρχειοθέτηση και χρήση τους, για λόγους που προάγουν την ασφάλεια του προσωπικού του Π.Σ. που επεμβαίνει σε σχετικά συμβάντα, την ασφάλεια των εργαζομένων των εταιρειών μεταφοράς, καθώς και για την εικόνα των εταιρειών στην κοινωνία, μειώνοντας τις πιθανότητες να υπάρξουν τραυματισμοί ή θάνατοι από την έγκαιρη και εύστοχη επέμβαση των ομάδων επέμβασης.

Αντίστοιχη βάση δεδομένων μπορεί να δημιουργηθεί και στα υπόλοιπα ΠΕΚΕ*, ώστε να μπορούν να αποστέλλονται φωτογραφίες, κατά τη μετάβαση προς το συμβάν στον επικεφαλής των οχημάτων επέμβασης ή έστω να υπάρχει καθοδήγηση μέσω ασυρμάτου στα πληρώματα επέμβασης.

Για την περιοχή της πρωτεύουσας, υπάρχουν από μία και μόνο εταιρεία, φωτογραφίες για τα 25 βυτιοφόρα της που εδρεύουν στην Αθήνα. Η χρήση του εν λόγω αρχείου είναι απλή, και διαμορφώνεται σε υποφακέλους ανά εταιρεία μεταφοράς και στη συνέχεια, ανεύρεση των φωτογραφιών του βυτιοφόρου με το συγκεκριμένο αριθμό κυκλοφορίας. Έχει γίνει προσπάθεια να διαδοθεί η ιδέα και από την Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών (Ο.Φ.Α.Ε.) προς τα μέλη της, χωρίς μέχρι στιγμής κάποιο αποτέλεσμα.

Το φωτογραφικό αρχείο, πρέπει να ενημερώνεται σε περίπτωση αλλαγών στα οχήματα.

Παράδειγμα τέτοιων φωτογραφιών ανά όχημα, είναι οι φωτογραφίες του υπ’ αριθμόν κυκλοφορίας ΙΡΤ 5688 της εταιρείας Πετρογκάζ. Η εν λόγω εταιρεία, συμμετείχε σε άσκηση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Σταυρού Θεσσαλονίκης το 2018, με σενάριο τη διαρροή και πυρκαγιά σε υγραέριο, κατά την εκφόρτωσή του από βυτιοφόρο μεταφοράς υγραερίου, σε δεξαμενή υγραερίου μικτού πρατηρίου (υγρών και αερίων καυσίμων).

Κατά τη διάρκεια της σύνταξης του σεναρίου της άσκησης, συνελήφθη η ιδέα της δημιουργίας αυτού του φωτογραφικού αρχείου.

Δείτε το αρχείο σε μορφή PDF :  ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ Α.Ε. – ΕΓΚ. ΘΕΣ. – ΙΡΤ 5688

Η ανωτέρω ιδέα της πανελλήνιας εφαρμογής καλών πρακτικών των εταιρειών μεταφοράς υγροποιημένων αερίων, έχει υποβληθεί προς έγκριση το 2021 και με έγγραφο του Συντονιστή Επιχειρήσεων Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στα Τμήματα Επιχειρήσεων & Πυροπροστασίας Ειδικών Εγκαταστάσεων της Διεύθυνσης Πυρόσβεσης και  Προληπτικής Πυροπροστασίας της Διεύθυνσης Νομικής Υποστήριξης του Α.Π.Σ.

Του Αζά Αντώνιου

*Ίσως ήταν πιο εφικτό, αν μπορούσε να ζητηθεί από την Αρμόδια Διεύθυνση του ΑΠΣ, από όλες τις εταιρείες μεταφοράς υγροποιημένων αερίων που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική επικράτεια, να συμμετέχουν για τη δημιουργία αυτού του αρχείου, στέλνοντας ανάλογο φωτογραφικό υλικό προς το Π.Σ.

Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Continue Reading

Previous: Πυρκαγιές σε ελαστικά και κατασβεστικά υλικά
Next: Χρήσιμες ερωτήσεις & απαντήσεις για τον πυροσβεστήρα σας

Trending

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety 1

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety

05.10.2025
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα 2

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα

05.10.2025
Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις 3

Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις

05.10.2025
Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας 4

Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας

05.10.2025
Συστήματα Προστασίας χοανών επαγγελματικών μαγειρείων (Wet Chemical) 5

Συστήματα Προστασίας χοανών επαγγελματικών μαγειρείων (Wet Chemical)

05.10.2025
Βασικές Αρχές Τακτικού Αερισμού 6

Βασικές Αρχές Τακτικού Αερισμού

04.10.2025

Related Stories

Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας
2 min read
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας

05.10.2025 5
Συστήματα Προστασίας χοανών επαγγελματικών μαγειρείων (Wet Chemical)
1 min read
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Συστήματα Προστασίας χοανών επαγγελματικών μαγειρείων (Wet Chemical)

05.10.2025 9
Βασικές Αρχές Τακτικού Αερισμού
1 min read
  • Κίμων Παντελίδης
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Βασικές Αρχές Τακτικού Αερισμού

04.10.2025 15

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Πυροσβεστικό Σώμα

Δημοσκόπηση

Σας αρέσει η ιστοσελίδα μας ;

RSS News

  • Γερμανός ΥΠΕΞ για Γάζα: Δεν υπάρχει καλύτερο σχέδιο από αυτό του προέδρου Τραμπ 05.10.2025
    Ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών σημείωσε ότι «υπάρχει ρεαλιστική πιθανότητα να απελευθερωθούν σύντομα οι όμηροι, να μπορέσουμε να επιτύχουμε κατάπαυση του πυρός και να υπάρξει ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα».
  • Ανατροπή για τον ΠΑΟΚ και νίκη 2-1 επί του Ολυμπιακού 05.10.2025
    Καλύτεροι οι παίκτες του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ στο πρώτο μέρος, άνοιξαν το σκορ με τον Τσικίνιο (23’). Οι Θεσσαλονικείς ισοφάρισαν με τον Τάισον (63’) και πήραν τη νίκη με πέναλτι του Αντρίγια Ζίβκοβιτς (75’), σε ένα ντέρμπι με σπουδαίο φινάλε.
  • Αγχη και απολαύσεις, βιώματα και έρωτες 05.10.2025
    Προ ημερών, στο σούπερ μάρκετ, αναζητούσα μπατονέτες για τα αυτιά. Ρωτώντας την υπάλληλο «συγγνώμη, πού βρίσκω τις μπατονέτες;», έλαβα την απάντηση: «Εκεί, στο βάθος. Μην αγχώνεστε». Αναρωτήθηκα προς στιγμήν αν στο πρόσωπό μου ήταν αποτυπωμένα κάποια ίχνη άγχους για… τις μπατονέτες.
  • Μεσσηνία: Διπλό φονικό σε κάμπινγκ στη Φοινικούντα 05.10.2025
    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης, ηλικίας περίπου 70 ετών, και ο επιστάτης του κάμπινγκ τραυματίστηκαν θανάσιμα από πυροβολισμούς. Η ΕΛ.ΑΣ. έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον δράστη.
  • Global Sumud Flotilla: Επιστρέφουν μέσω Ελλάδας 28 Γάλλοι ακτιβιστές 05.10.2025
    Μια ομάδα 28 Γάλλων πολιτών, που συμμετείχαν στον στολίσκο Global Sumud ο οποίος αναχαιτίστηκε την περασμένη εβδομάδα από το Ισραήλ ενώ μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα, θα απελαθούν αύριο Δευτέρα και θα αναχωρήσουν με προορισμό την Ελλάδα, ανακοίνωσε απόψε το υπουργείο Εξωτερικών της Γαλλίας. «Μετά την πρώτη προξενική επίσκεψη την Παρασκευή (…) μια δεύτερη επίσκεψη […]
  • Ολα τα βλέμματα στο Κάιρο: Ο διπλωματικός πυρετός και τα μηνύματα Τραμπ 05.10.2025
    Ο Ντόναλντ Τραμπ εκτιμά πως οι όμηροι «θα αρχίσουν να απελευθερώνονται πολύ σύντομα» και πως οι διαπραγματεύσεις «πηγαίνουν πολύ καλά». Το σχέδιο του Ισραήλ και η αλλαγή στάσης της Χαμάς λόγω των εξωτερικών πιέσεων.
  • Τεχνικολόρ παράδεισος 05.10.2025
    Ο Κώστας Μπέζος δεν πήγε ποτέ στη Χονολουλού, ταξίδευε όμως εκεί με τα τραγούδια του.
  • Σπασμένη φλέβα, σπασμένα φρένα 05.10.2025
    Απορούσε γιατί. Γιατί τόση πρεμούρα για την ταπεινότητά του. Γιατί τόσο ενδιαφέρον για «λαμαρίνες». Γιατί τους πείραξε που την επόμενη μέρα πήγε στη δουλειά του. Γιατί επιμένουν να τον ρωτάνε. Γιατί δεν δείχνουν το ίδιο ενδιαφέρον για το θέατρο και τον πολιτισμό που πιστά υπηρετεί. Γιατί είναι εκείνος το θέμα; Στα ελληνικά γίνεται backlash.
  • Ολα του μπλόκου δύσκολα 05.10.2025
    Ο πρωθυπουργός εξήγγειλε τον αποκλεισμό των εφήβων από τα κοινωνικά δίκτυα. Το υπουργείο ετοιμάζει τη σχετική εφαρμογή. Ωστόσο, ειδικοί εγείρουν αμφιβολίες τόσο για τη λειτουργικότητα όσο και για τη σκοπιμότητα του μέτρου.
  • Χταποδάκι με ουζάκι στο γραφικό Μπρίξαμ 05.10.2025
    To Mπρίξαμ είναι περισσότερο γνωστό για δύο πράγματα. Το πρώτο είναι το άγαλμα του πρίγκιπα της Οράγγης, κυβερνήτη της Ολλανδίας, ο οποίος στις 5 Νοεμβρίου 1688 αποβιβάστηκε στο λιμάνι της νότιας Αγγλίας με 40.000 στρατιώτες και κατευθύνθηκε προς το Λονδίνο, όπου στέφθηκε βασιλιάς Γουλιέλμος Γ΄ […]
  • Τα σκόρπια και τα άσημα της Καλλιθέας 05.10.2025
    Η Καλλιθέα ανοίγει σαν όστρακο κάθε φορά που θα αποφασίσεις να την εξερευνήσεις. Γεμάτη αντιθέσεις, απλωμένη μέσα στον πυκνό αστικό ιστό της Αθήνας, με ένα κομμάτι της προς τον Ταύρο και με ένα άλλο προς τις Τζιτζιφιές, αφήνει στον επίμονο διαβάτη τα δικά της ίχνη από μια ιστορία που πηγαίνει πίσω στα τελευταία χρόνια του […]

RSS Fire Rescue 1

  • L.A. County vows emergency-alert overhaul after report faults evacuation delay in deadly wildfires 05.10.2025
    Supervisors grilled fire and OEM leaders over late, confusing warnings during the Palisades and Eaton wildfires
  • Va. FF takes PPE companies to court over leukemia diagnosis 05.10.2025
    Richmond Firefighter Jonathan Clarke alleges companies like 3M, Chemours and Honeywell knew turnout gear contained cancer-linked "forever chemicals" but hid the danger
  • Texas city outfits all fire, EMS units with ballistic vests after recorded 14,000 hours of wear in 2024 04.10.2025
    Funding approved by the Central Texas Public Safety Commission will outfit all Austin Fire Department and Austin-Travis County EMScrews with upgraded body armor
  • Rope rescue frees worker trapped nearly 7 hours in Mich. hospital elevator 04.10.2025
    With no landing doors between floors 4-8 and the car’s emergency brake locked, Ann Arbor firefighters lifted the employee 30 feet by rope
  • NIOSH announces National Firefighter Registry Champions 04.10.2025
    Several organizations, including FireRescue1, have been recognized for their efforts to boost enrollment in the registry
  • Conn. hoarding deaths underscore dangers to occupants, first responders 04.10.2025
    Review shows extreme hoarding caused one fatal floor collapse and fueled seven fatal fires, underscoring risks as firefighters struggle through debris-filled homes
  • FEMA freezes $300M preparedness grants, orders population recount 03.10.2025
    Funding is on hold until states certify population data minus those deported under U.S. immigration laws
  • FEMA’s contributions to the fire service can’t be ignored 03.10.2025
    Despite long-standing scrutiny, FEMA has delivered transformative support to the fire service through programs like NFA, AFG, US&R and NERIS
  • N.H. FD nears completion of new $21.5M firehouse 03.10.2025
    The new Derry firehouse design adds modern communications, decon and training space to speed response in the southwest area

Αυτό το διαβάσατε;

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety
11 min read
  • Special Articles in English
  • Συμεών Μπανός

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety

05.10.2025 12
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα
1 min read
  • Γιώργος Τασιός
  • Τεχνολογία

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα

05.10.2025 4
Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις
1 min read
  • Γιώργος Τασιός
  • Συμβουλές

Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις

05.10.2025 3
Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας
2 min read
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας

05.10.2025 5
Τα πνευματικά δικαιώματα των κειμένων, των φωτογραφιών και των άλλων επιμέρους στοιχείων ανήκουν στο Firepedia.gr και οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παρουσίαση στο κοινό, ραδιοτηλεοπτική μετάδοση ή αναμετάδοση, ψηφιακή εκπομπή, ψηφιακή ραδιοτηλεοπτική αναμετάδοση και γενικά οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευση ή διάδοση οποιουδήποτε στοιχείου σε έντυπη, ηλεκτρονική, ψηφιακή ή οποιαδήποτε άλλη μορφή και με οποιοδήποτε μέσο μέρους ή του συνόλου του κόμβου του Διαδικτύου του Firepedia.gr απαιτεί προηγούμενη άδεια από τον Διαχειριστή του.

Απαγορεύεται η Αναδημοσίευση άρθρων και κειμένων του περιοδικού μας χωρίς έγκριση, επιτρέπουμε την μερική αναδημοσίευση άρθρων (1/3) με ενεργή παραπομπή (link) στην ιστοσελίδα μας, Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Σημείωση: Ο νόμος 2121/1993 είναι επικαιροποιημένος μέχρι και το ν. 4761/2020 (ΦΕΚ A' 248/13.12.2020)

Τα άρθρα μας έχουν καθαρά συμβουλευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα & σκοπό και ανανεώνονται ή τροποποιούνται συνεχώς ή κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Δεδομένης δε της φύσης και του όγκου του διαδικτύου και της συνεχούς ροής ή/ και μεταβολής των μεταδιδόμενων μέσω αυτού πληροφοριών, οι Πληροφορίες παρέχονται από την Ιστοσελίδα του Fire Rescue Pedia ως έχουν, χωρίς να παρέχεται από το Fire Rescue Pedia οιαδήποτε εγγύηση, ιδίως ως προς την πληρότητα, επάρκεια ή και την χρονική επικαιροποίησή τους.



Εμπορική Εκμετάλλευση - FORMULA ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΑΕ ΙΕΠΥΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES | ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - CONTACT US | PARTNERS

Fire Rescue Pedia © 2000 - 2025 | Powered by Pressidium® Managed WordPress Hosting
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}