Skip to content
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Free & Open Source for Fire & Rescue Articles

  • Αρχική | Home
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • Υγιεινή & Ασφάλεια
    • Ιστορία
    • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια
    • Πυρανίχνευση
    • Ανίχνευση Αερίων
    • Πρώτες Βοήθειες
    • Δασοπροστασία
    • Τεχνική Διάσωση
    • Συμβουλές
    • Τεχνολογία
    • Haz.Mat – CBRNE
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ
  • ENGLISH
    • SPECIAL Articles
  • Quiz – Τέστ γνώσεων
  • Home
  • Ιστορία
  • Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα
  • Ιστορία

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα

1 min read
13
Κοινοποιήστε στα Social ή εκτυπώστε το άρθρο
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]
Ιστορική απεικόνιση ενός τροχαίου συμβάντος παλαιάς εποχής (1920-1922)

Η εποχή μας δεν δικαιολογεί έλλειψη γνώσης στην οδική συμπεριφορά, στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, στην κυκλοφοριακή αγωγή, στην πρόληψη ενός τροχαίου συμβάντος ή στην αντιμετώπισή του σε περίπτωση που αυτό συμβεί.

Όποιος ισχυριστεί το αντίθετο, πλανάται πλάνην οικτράν. Όμως, τροχαία συμβάντα δυστυχώς θα εξακολουθήσουν να συμβαίνουν καθημερινά, για διάφορες αιτίες. Η ελαχιστοποίησή τους και η αποτελεσματική παροχή βοήθειας σε αυτά, είναι καθήκον όλων μας.

Πριν λίγες ημέρες η χώρα μας συγκλονίστηκε από ένα φρικτό τροχαίο ατύχημα, που συνέβη στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας, όπου ένα σύγχρονο και πολυτελές αυτοκίνητο έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα, ξέφυγε της πορείας του και προσέκρουσε πάνω σε σταθμευμένο όχημα, σκοτώνοντας ακαριαία 3 νέους ανθρώπους και ένα μικρό παιδί. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης, η μαζικότητα των θυμάτων, η αλληλουχία των γεγονότων που οδήγησαν στην σύγκρουση, η καταγραφή από κάμερες ασφαλείας και οι σκηνές που εκτυλίχθηκαν, συγκλόνισαν το πανελλήνιο.

Επίσης, μόλις λίγες ημέρες πριν την δημοσίευση του παρόντος άρθρου, συμπληρώθηκαν 110 χρόνια από το πρώτο τροχαίο ατύχημα που συνέβη στην Ελλάδα (4 Μαρτίου 1907) και μάλιστα θανατηφόρο, με θύμα μια γυναίκα πεζή. Συνέβη επί της Λεωφόρου Συγγρού, απέναντι από του ΦΙΞ και ήταν αποτέλεσμα του αγώνα υπεροχής και ταχύτητας μεταξύ του Πρίγκιπα Ανδρέα και του Βουλευτού Νίκου Σιμόπουλου.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των εφημερίδων της εποχής εκείνης «ΕΣΤΙΑ»,  «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ» και «ΚΑΙΡΟΙ», το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα, συνέβη στις 4 Μαρτίου 1907, ημέρα Κυριακή της Αποκριάς, περί ώρα 11:30 επί της Λεωφόρου Συγγρού, μετά την Πύλη του Ανδριανού στο ύψος του εργοστασίου ΦΙΞ, υπό τις ακόλουθες συνθήκες :

“Ο πρίγκηψ Ανδρέας μετά της συζύγου του Αλίκης και του Υπασπιστού του Μεταξά, οδηγούσε το αυτοκίνητό του στη λεωφόρο Συγγρού για να μεταβεί στο Παλαιό Φάληρο και εκείθεν εις Πειραιά. Όπισθεν και σε απόσταση 30-40 μ. ακολουθούσε το αυτοκίνητο του Νικ. Σιμόπουλου Υπουργού, Βουλευτού Φθιώτιδος. Όταν τα δυο αυτοκίνητα ευρίσκοντο προ της γέφυρας και πλησίον του Ζυθοπωλείου Φιξ, ο Σιμόπουλος ηθέλησε να υπερβεί το αυτοκίνητο του πρίγκηπος, αυξάνων κατά τι την ταχύτητα του αυτοκινήτου του.

Η οδός ήτο ελεύθερη από πεζούς και το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου αφού προσπέρασε το προπορευόμενο, κατέλαβε το δεξιό της οδού και έβαινε κανονικώς επί της λεωφόρου. Ξαφνικά μία γυναίκα ευρισκόμενη με ένα παιδί επί του πεζοδρομίου εισήλθε επί της λεωφόρου και ευρέθη αντιμέτωπη με το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου. Αυτός βλέποντας τον προφανή κίνδυνο ηθέλησε δι’ ελιγμών ν’ αποφύγει την μετά της γυναικός σύγκρουση, πλην όμως η άτυχη γυναίκα φοβηθείσα δεν εσταμάτησε αλλά έτρεξε να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να την ρίξει επί του εδάφους και να περάσει από το σώμα της. Φαίνεται ότι πάνω από το σώμα της άτυχης γυναίκας διήλθε και το αυτοκίνητο του πρίγκηπος Ανδρέου, παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να ανακόψει την ταχύτητά του. Ούτω, το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Αθήνα, είχε διαπραχθεί.

Το πρώτο θύμα ήτο η άτυχη γυναίκα Ευφροσύνη Βαμβακά, ηλικίας 25 ετών, καταγόμενη από το Αργοστόλι της Κεφαλληνίας, σύζυγος του σανδαλοποιού Θεοδώρου, μητέρα δύο ανήλικων τέκνων”.

Μετά την τέλεση του δυστυχήματος έγιναν οι ακόλουθες ενέργειες, όπως τις περιέγραψαν οι εφημερίδες της εποχής.

“Ο βασιλεύς όταν επληροφορήθη υπό του πρίγκηπος Ανδρέου, το γεγονός, έδωσε εντολή σ’ αυτόν να τεθεί στην διάθεση του Εισαγγελέως και του Ανακριτή, καλώντας αμέσως στα ανάκτορα τον Διευθυντήν της Αστυνομίας κ. Δαμηλάτην εις τον οποίον συνέστησε να ενεργήσει αυστηρότατες ανακρίσεις για την ανακάλυψη της αληθείας και εύρεσιν του αληθούς ενόχου. Επίσης τον βασιλέα ενημέρωσε περί των πραγματικών περιστατικών και ο βουλευτής Νικ. Σιμόπουλος, όστις ετέθη στην διάθεση της δικαιοσύνης. Οι ανακρίσεις άρχισαν αμέσως. Η υπόθεση ανετέθη στον τακτικό ανακριτή κ. Λογοθέτη ο οποίος παρισταμένου και του Εισαγγελέως κ. Λυκουρέζου εξήτασε στο εισαγγελικό κατάστημα, τον υπασπιστή του πρίγκηπος Ανδρέου, κ. Μεταξάν, τον σύζυγον της φονευθείσης γυναικός Θεοδ. Βαμβακά και άλλους.

Ο εισαγγελεύς και ο Ανακριτής μετέβησαν στη συνέχεια στον τόπον του δυστυχήματος και ανέκριναν γείτονας τινάς. Ο κ. Λογοθέτης θα λάβη στη συνέχεια κατάθεση του πρίγκηπος Ανδρέου και θα εξετάσει στη συνέχεια τον Νικ. Σιμόπουλον, υποβάλλοντας την δικογραφίαν στον Εισαγγελέα, όστις θα ασκήσει στην συνέχεια ποινικήν δίωξη για φόνο εξ αμελείας…”

Η πραγματογνωμοσύνη που προηγήθηκε της τότε Αστυνομίας κατέληξε σε ένα ανόητο, αυθαίρετο όσο και προκλητικό συμπέρασμα (για την σημερινή γνώση). Σύμφωνα με την εφημερίδα ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ως αίτιο του ατυχήματος χαρακτηρίστηκε ο αέρας, διότι σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς της εποχής «. . . το αυτοκίνητο … διήλθε πολύ πλησίον της σπευδούσης προς την αυτήν πλευράν γυναικός, το αναπτυχθέν ρεύμα αέρος, το οποίον κατά τους ειδικούς είναι ικανόν να καταρρίψη πέντε ανθρώπους, άμα τη διέλευση τούτου, συνεπήρε την άτυχη και την έρριψε αναίσθητον! . . .». Ένα βασιλικό στεφάνι του Πρίγκιπα Ανδρέα και 20 Δραχμές της εποχής εκείνης, ήταν η γενναιόδωρη αποζημίωση της οικογένειας της παθούσης.

Εκείνη την εποχή στην Αθήνα, κυκλοφορούσαν μόλις επτά αυτοκίνητα.

110 χρόνια μετά, πόσα έχουν αλλάξει και πόσα έχουν μείνει ίδια; Το σίγουρο είναι ένα. Η νοοτροπία του Έλληνα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά ή την κυκλοφοριακή αγωγή γενικότερα, είναι πολλά χρόνια πίσω και πολύ προβληματική.

Από τις αρχές του 19ου αιώνα εκατομμύρια ζωές έχουν χαθεί σε τροχαία συμβάντα σε όλο τον κόσμο, ενώ χρόνο με τον χρόνο ο αριθμός των νεκρών, των τραυματιών και των μονίμων αναπήρων αυξάνεται δραματικά στις αναπτυσσόμενες χώρες. Οι τρεις κυριότεροι παράγοντες που ευθύνονται για τα τροχαία συμβάντα είναι ο άνθρωπος, το όχημα και το άμεσο οδικό περιβάλλον. Βεβαίως, ο άνθρωπος έχει ποσοστό ευθύνης μεγαλύτερο του 90%.

Στην Ελλάδα, όπου η παραβατικότητα, η διαφθορά δημοσίων λειτουργών, η ατιμωρησία, η χαλαρότητα θεσμών και η αδιαφορία στις στοιχειώδεις υποχρεώσεις έχουν εδραιωθεί στην καθημερινότητά μας, έχουν ως αποτέλεσμα ακόμη και τα τροχαία συμβάντα να πολλαπλασιάζονται δραματικά με ολέθριες συνέπειες. Πρέπει λοιπόν οι ευσυνείδητοι πολίτες με συνέπεια και σοβαρότητα να αφυπνιστούν και κινητοποιηθούν δυναμικά ώστε να επιτευχθεί ελαχιστοποίηση και στο αναπόφευκτο, αποτελεσματική αντιμετώπιση.

Αν αναζητήσουμε τον πρώτο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στην Ελλάδα, θα διαπιστώσουμε ότι :

Τον Ιανουάριο του 1837 το νεοσύστατο Ελληνικό Κράτος για να ρυθμίσει τα όποια κυκλοφοριακά προβλήματα της εποχής, δημοσίευσε το διάταγμα “περί της καθ’ οδόν απαντήσεως των αμαξών, εφίππων κ.λπ.” το οποίο αποτελεί και τον πρώτο Κ.Ο.Κ. στην Ελλάδα.

Το έτος 1886 έκανε στην Αθήνα την εμφάνισή του το πρώτο λεωφορείο. Ήταν ένα όχημα Γαλλικής κατασκευής μεγαθήριο για την εποχή, είχε 14 καθίσματα και εκινείτο με ατμό, είχε σιδερένιες ρόδες και έκανε μεγάλο θόρυβο καθώς περνούσε από τους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας που ακόμα δεν είχε ασφαλτοστρωθεί. Οι πρωτοπόροι επιχειρηματίες αυτοκινητιστές το εκμεταλλεύονταν στην γραμμή Αθήνα – Θήβα, ώσπου μια ημέρα από έναν σπινθήρα άρπαξε φωτιά και τελείωσε άδοξα η σταδιοδρομία του.

Το 1896 έφθασε στην Ελλάδα το πρώτο αυτοκίνητο, το 1897 το δεύτερο και στην συνέχεια και άλλα.

Έτσι ξεκίνησε η ιστορία του οχήματος στην χώρα μας και η ιστορία των τροχαίων συμβάντων, τα οποία επί της ουσίας δεν είναι τροχαία ατυχήματα, αλλά τροχαία εγκλήματα.

Του Αναστάσιου Γερασιμάτου

Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Continue Reading

Previous: Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals
Next: Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Trending

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective 1

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης 2

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ 3

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα 4

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals 5

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών 6

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών

Related Stories

Κτησίβιος, ο Έλληνας εφευρέτης της Πυροσβεστικής Αντλίας
1 min read
  • Ιστορία
  • Ιωάννης Ρέτσιος

Κτησίβιος, ο Έλληνας εφευρέτης της Πυροσβεστικής Αντλίας

80
Πλωτά Νοσοκομεία: Από την Αρχαιότητα έως τη Σύγχρονη Εποχή
1 min read
  • Ιστορία

Πλωτά Νοσοκομεία: Από την Αρχαιότητα έως τη Σύγχρονη Εποχή

88
Η Ιστορία της Εθελοντικής Πυρόσβεσης
1 min read
  • Ιστορία

Η Ιστορία της Εθελοντικής Πυρόσβεσης

80

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Πυροσβεστικό Σώμα

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Τελευταία άρθρα

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective 1

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης 2

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ 3

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα 4

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals 5

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών 6

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών

Πυρίμαχες Κουβέρτες: Τι Είναι, Πώς Λειτουργούν και Πότε Χρησιμοποιούνται 7

Πυρίμαχες Κουβέρτες: Τι Είναι, Πώς Λειτουργούν και Πότε Χρησιμοποιούνται

Managing Industrial Electrical Fires 8

Managing Industrial Electrical Fires

Τεστ γνώσεων | Τι κάνετε αν πάρει φωτιά το όχημα σας 9

Τεστ γνώσεων | Τι κάνετε αν πάρει φωτιά το όχημα σας

Σακίδιο Εκτάκτου Ανάγκης – Οδηγός προετοιμασίας για την οικογένεια 10

Σακίδιο Εκτάκτου Ανάγκης – Οδηγός προετοιμασίας για την οικογένεια

RSS News

  • Η εθνική έριξε στο καναβάτσο τη Σκωτία μετά από ένα απίθανο ματς 15.11.2025
    Η Ελλάδα -αν κι εκτός τελικών του Μουντιάλ- πήρε το… αίμα της πίσω κι έριξε στο… καναβάτσο την Σκωτία την οποία νίκησε με 3-2 στο πλαίσιο του 3ου προκριματικού ομίλου της ευρωπαϊκής ζώνης του Μουντιάλ 2026, έπειτα από ένα απίστευτο παιχνίδι όπου «έσπασαν» καρδιές ως το φινάλε!
  • «Αρωμα» γραφειοκρατικής αντίληψης 15.11.2025
    Κατεβαίνοντας την οδό Μητροπόλεως, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χαμογελάσεις…
  • Βγαίνοντας από τη σκιά των Beatles 15.11.2025
    Τα στερεότυπα για τη Γιόκο Ονο, η επιδραστικότητα του Λένον, οι κασέτες, οι κύκλοι της Ιστορίας.
  • Ζελένσκι: Αναδιάρθρωση του ενεργειακού τομέα μετά το σκάνδαλο διαφθοράς 15.11.2025
    Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι δεσμεύθηκε για συνολική αναδιάρθρωση των κρατικών ενεργειακών επιχειρήσεων, μετά την αποκάλυψη εκτεταμένου σκανδάλου διαφθοράς που, σύμφωνα με τις αρχές, οδήγησε στην υπεξαίρεση περίπου 100 εκατ. δολαρίων.
  • Ο «Αριστοτέλης» στα Εμιράτα 15.11.2025
    Η «Κ» στη Διεθνή Εκθεση Βιβλίου της Σάρτζα με τιμώμενη χώρα την Ελλάδα.
  • Ανατροπή λεωφορείου: Πώς συνέβη το ατύχημα έξω από τον Ριζόμυλο Μαγνησίας 15.11.2025
    Λεωφορείο που μετέφερε 30 γυναίκες σε προσκυνηματική εκδρομή εξετράπη της πορείας του και ανατράπηκε στην παλιά εθνική οδό Βόλου - Λάρισας, λίγο πριν από τον Ριζόμυλο.
  • Οδικός χάρτης για την έρευνα και καινοτομία 15.11.2025
    Ποιος είναι ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για την ίδρυση αυτόνομου υπουργείου. Η σύνθεση της αρμόδιας επιτροπής.
  • Ενας στους δύο πολίτες στη Δύση ανησυχεί για τη Δημοκρατία 15.11.2025
    Τι έδειξε δημοσκόπηση που διενήργησε η Ipsos σε δείγμα 10.000 πολιτών από εννέα χώρες της Ευρώπης και τις ΗΠΑ.
  • Ζελένσκι: Νέα αμυντική στρατηγική ενόψει χειμώνα και ρωσικών πιέσεων 15.11.2025
    Σύσκεψη της ηγεσίας άμυνας και ασφάλειας πραγματοποιήθηκε στο Κίεβο, με επίκεντρο τις εκτιμήσεις των ουκρανικών υπηρεσιών πληροφοριών για τις δυνατότητες της Ρωσίας να συνεχίσει τον πόλεμο και τα σχέδιά της για τους επόμενους μήνες.
  • Ισραήλ: «Ναι» υπό όρους στην πώληση F-35 στη Σαουδική Αραβία 15.11.2025
    Το Ισραήλ ξεκαθαρίζει ότι δεν θα εμποδίσει την πώληση αμερικανικών μαχητικών F-35 στη Σαουδική Αραβία, υπό την προϋπόθεση ότι το Ριάντ θα προχωρήσει σε πλήρη εξομάλυνση των σχέσεων, ενόψει της συνάντησης Τραμπ – Μπιν Σαλμάν στον Λευκό Οίκο.
  • Τζέιμς Γουάτσον (1928-2025): «Το DNA τον δημιούργησε και το DNA τον κατέστρεψε» 15.11.2025
    Ο Τζέιμς Γουάτσον, ο ιδιοφυής ερευνητής που ξεκλείδωσε το «μυστικό της ζωής», μαζί απροκάλυπτα ρατσιστής, και η σκιά του «Φαινομένου Ματίλντα», με τη συστηματική αγνόηση του επιστημονικού έργου γυναικών.

RSS Fire Rescue 1

  • Lost Purple Heart medal returned to family of Ill. soldier, firefighter 15.11.2025
    Army Rifleman James R. Bennett, wounded in France and Germany during World War II, later served Oak Lawn as a volunteer firefighter and part-time police officer
  • Minn. researchers test smoke-sensing drones and AI to help fight wildfires 15.11.2025
    University of Minnesota researchers flew autonomous, student-built drones to sample and analyze smoke plumes to help firefighters predict spread, improve tactics and manage prescribed burns
  • Should NYC split EMS from FDNY? Pay, staffing and patient care are on the line 14.11.2025
    A push to return EMS back to its own agency is gaining momentum amid response times, pay parity demands and warnings from FDNY leadership that a breakup could add cost and complexity
  • S.C. chiefs resign after officials skip announcement over lack of funding 14.11.2025
    Just three months in, Wagener's chief and assistant chief quit after citing a plunge in tax revenue, unsafe equipment and no-shows from town leaders
  • Attorneys clash over basement, go/no-go and mayday in Ill. LODD trial 14.11.2025
    Deliberations begin in a wrongful death case alleging Rock Falls chiefs showed willful, wanton disregard in the 2021 fire that killed Sterling Lt. Garrett Ramos
  • Photo of the Week: FDNY dignified transfer 14.11.2025
    FDNY members honored Firefighter Patrick Brady with a dignified transfer after his death from cardiac arrest at a Brooklyn fire
  • Fast-moving Calif. wildfire forces evacuations, damages structures 14.11.2025
    The Pack Fire near California’s Nevada border has damaged at least 15 structures, closed part of Highway 395
  • Public safety media relations: 6 tips for working with journalists 14.11.2025
    Learn how to work with the media, not against it
  • NFPA standards help make the case for funding 13.11.2025
    How standards can highlight station needs or deficiencies impacting your department’s delivery of service

Αυτό το διαβάσατε;

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective
6 min read
  • Special Articles in English
  • Συμεών Μπανός

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

15
Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης
1 min read
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

13
Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ
1 min read
  • Συμβουλές
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

15
Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα
1 min read
  • Ιστορία

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα

13
Τα πνευματικά δικαιώματα των κειμένων, των φωτογραφιών και των άλλων επιμέρους στοιχείων ανήκουν στο Firepedia.gr και οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παρουσίαση στο κοινό, ραδιοτηλεοπτική μετάδοση ή αναμετάδοση, ψηφιακή εκπομπή, ψηφιακή ραδιοτηλεοπτική αναμετάδοση και γενικά οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευση ή διάδοση οποιουδήποτε στοιχείου σε έντυπη, ηλεκτρονική, ψηφιακή ή οποιαδήποτε άλλη μορφή και με οποιοδήποτε μέσο μέρους ή του συνόλου του κόμβου του Διαδικτύου του Firepedia.gr απαιτεί προηγούμενη άδεια από τον Διαχειριστή του.

Απαγορεύεται η Αναδημοσίευση άρθρων και κειμένων του περιοδικού μας χωρίς έγκριση, επιτρέπουμε την μερική αναδημοσίευση άρθρων (1/3) με ενεργή παραπομπή (link) στην ιστοσελίδα μας, Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Σημείωση: Ο νόμος 2121/1993 είναι επικαιροποιημένος μέχρι και το ν. 4761/2020 (ΦΕΚ A' 248/13.12.2020)

Τα άρθρα μας έχουν καθαρά συμβουλευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα & σκοπό και ανανεώνονται ή τροποποιούνται συνεχώς ή κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Δεδομένης δε της φύσης και του όγκου του διαδικτύου και της συνεχούς ροής ή/ και μεταβολής των μεταδιδόμενων μέσω αυτού πληροφοριών, οι Πληροφορίες παρέχονται από την Ιστοσελίδα του Fire Rescue Pedia ως έχουν, χωρίς να παρέχεται από το Fire Rescue Pedia οιαδήποτε εγγύηση, ιδίως ως προς την πληρότητα, επάρκεια ή και την χρονική επικαιροποίησή τους.



Εμπορική Εκμετάλλευση - FORMULA ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΑΕ ΙΕΠΥΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES | ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - CONTACT US | PARTNERS

Fire Rescue Pedia © 2000 - 2025 | Powered by Pressidium® Managed WordPress Hosting
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
  • Διαχείριση επιλογών
  • Διαχείριση υπηρεσιών
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
  • {title}
  • {title}
  • {title}