Skip to content
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Free & Open Source for Fire & Rescue Articles

  • Αρχική | Home
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • Υγιεινή & Ασφάλεια
    • Ιστορία
    • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια
    • Πυρανίχνευση
    • Ανίχνευση Αερίων
    • Πρώτες Βοήθειες
    • Δασοπροστασία
    • Τεχνική Διάσωση
    • Συμβουλές
    • Τεχνολογία
    • Haz.Mat – CBRNE
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ
  • ENGLISH
    • SPECIAL Articles
  • Quiz – Τέστ γνώσεων
  • Home
  • Υγιεινή & Ασφάλεια
  • Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

1 min read
21
Κοινοποιήστε στα Social ή εκτυπώστε το άρθρο
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Ο επαγγελματίας της Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία (OHS) αποτελεί τον θεματοφύλακα της ασφάλειας στον βιομηχανικό χώρο. Ωστόσο, ο ρόλος αυτός είναι συχνά απαιτητικός και μπορεί να φέρει τον επαγγελματία αντιμέτωπο με θυμωμένους, αγχωμένους ή ανήσυχους εργαζομένους. Είτε πρόκειται για την εφαρμογή ενός νέου, άβολου κανονισμού, είτε για τη διερεύνηση ενός ατυχήματος, η διατήρηση της ψυχραιμίας και του ακέραιου επαγγελματισμού είναι κρίσιμη.

Η ικανότητα να διαχειρίζεστε αυτές τις δύσκολες καταστάσεις όχι μόνο προστατεύει τη δική σας ψυχική υγεία, αλλά ενισχύει και την αξιοπιστία του OHS σε όλο τον οργανισμό. Θα προσπαθήσω να αναλύσω (όσο το δυνατόν γίνεται) πως μπορείτε να μετατρέψετε μια έντονη διαφωνία σε μια εποικοδομητική διαδικασία.

Πριν αντιδράσουμε στον θυμωμένο εργαζόμενο, πρέπει να κατανοήσουμε τι τον προκαλεί. Στο περιβάλλον της βιομηχανίας, ο θυμός σπάνια στρέφεται προσωπικά προς τον τεχνικό ασφάλειας ή τον προϊστάμενο ασφαλείας.

Συνήθως, είναι μια εκδήλωση φόβου μετά από ένα παρ’ ολίγον ατύχημα ή απογοήτευσης για τις αργές διαδικασίες, την έλλειψη πόρων ή την αίσθηση ότι οι κανόνες είναι άδικοι ή γραφειοκρατικοί.

Όταν ένας εργαζόμενος αισθάνεται ότι δεν ακούγεται ή ότι η ασφάλεια στην εργασία του παραβλέπεται, μαζεύει αρκετά αρνητικά συναισθήματα και εάν δεν γίνει θέμα συζήτησης αυτό το πρόβλημα, εκτονώνεται ως θυμός που είναι συχνά μια κραυγή για ακρόαση ή βοήθεια, μεταμφιεσμένη σε λεκτική επίθεση.

Προτεραιότητα μας είναι η διατήρηση της ψυχραιμίας!

Αν ο εργαζόμενος φωνάζει, εσείς πρέπει να χαμηλώσετε τον τόνο. Αυτό δημιουργεί έναν αντισταθμιστικό επικοινωνιακό ρυθμό. Μην το παίρνετε προσωπικά, υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι αντιπροσωπεύετε έναν ρόλο και ένα σύνολο κανόνων. Η επίθεση αφορά τη διαδικασία και όχι εσάς.

Πριν απαντήσετε σε ένα επιθετικό σχόλιο, κάντε μια μικρή παύση και πάρτε μια ανάσα. Αυτό σας δίνει χρόνο να επιλέξετε λογική απάντηση αντί συναισθηματικής αντίδρασης.

Η Δύναμη της Ενεργητικής Ακρόασης και της ενσυναίσθησης δίνει χώρο στο εργαζόμενο να εκτονωθεί.
Δώστε χώρο να εκφράσει την άποψή του χωρίς διακοπές.

Πείτε: «Καταλαβαίνω απόλυτα ότι είσαι θυμωμένος με αυτή την αλλαγή» ή «Μπορώ να δω ότι έχεις απογοητευτεί από το αποτέλεσμα αυτής της εργασίας».

Επαναδιατύπωση, επαναλάβετε τα βασικά σημεία που ακούσατε για να επιβεβαιώσετε ότι καταλάβατε σωστά, αυτό είναι πολύ βασικό για την αποφυγή παρεξηγήσεων.

Ως πρόληψη αποφυγής αυτών των εργασιακών συγκρούσεων, μπορείτε να εφαρμόσετε την τεχνική του λεγόμενου tool box talk (σύντομη συζήτηση ασφαλείας). Καθημερινά, για δέκα έως δεκαπέντε λεπτά πριν την έναρξη της βάρδιας, μπορεί να γίνεται από τον προϊστάμενο μια πλήρης ενημέρωση των κανόνων ασφαλείας, η αναγνώριση εάν υπάρχουν προβληματισμοί ή ανησυχίες για το συγκεκριμένο έργο, και μια γρήγορη επανάληψη των εργασιών στις οποίες πρέπει να δοθεί προσοχή.

Θέσπιση Επαγγελματικών Ορίων και καθορισμός των κανόνων της συζήτησης.

Όταν προκύπτει θέμα συζήτησης με φαινομενική ένταση, κρατήστε πάντα απόσταση από τον εργαζόμενο όσο είναι το μήκος του χεριού σας, δώστε του προσωπικό χώρο .
Αν ο θυμός μετατραπεί σε ύβρεις ή απειλές, πρέπει να θέσετε το όριο: «Θέλω να σε βοηθήσω, αλλά πρέπει να μιλάμε με σεβασμό μεταξύ μας. Αν συνεχίσεις τις φωνές, δυστυχώς θα πρέπει να διακόψουμε τη συζήτηση.»

Εστίαση στα γεγονότα, είναι σημαντικό να επαναφέρετε τη συζήτηση στα δεδομένα και στους κανονισμούς, αποφύγετε τους συναισθηματισμούς.

Μετατρέποντας τον Θυμό σε Παραγωγικότητα

Ο στόχος του επαγγελματία OHS (ή του Επόπτη/Προϊσταμένου) είναι να βοηθήσει τον εργαζόμενο να γίνει πιο συνεργάσιμος και παραγωγικός μέσω της θέσπισης βασικών κανόνων ασφάλειας.

Ξεκινήστε με την αναγνώριση και την δέσμευση εκ μέρους σας.

Εντοπισμός της βασικής ανησυχίας. Ξεχωρίστε το πραγματικό πρόβλημα από τον θυμό. (π.χ. άβολος ή ακατάλληλος εξοπλισμός)

Κοινή δέσμευση. Δείξτε ότι η ασφάλεια είναι αμοιβαίος στόχος. Ρωτήστε: «Πώς μπορούμε μαζί να διασφαλίσουμε ότι θα αισθάνεσαι πιο ασφαλής και παραγωγικός;»

Εξατομικευμένη καθοδήγηση (coaching). Δώστε ανατροφοδότηση που εστιάζει στη συμπεριφορά, όχι στον χαρακτήρα. Αντί για «Καλά δεν προσέχεις καθόλου το χάλασες», πείτε: «Όταν δεν φοράς τον εξοπλισμό σωστά, αυξάνεται ο κίνδυνος τόσο για σένα όσο και για την φθορά του εξοπλισμού. Θα σου δείξω έναν πιο σωστό τρόπο να τον φοράς και να αποφύγουμε στο μέλλον άλλες αστοχίες.»

Μπορεί ο εργαζόμενος να έχει άλλες αιτίες θυμού, οι οποίες κορυφώνονται με αφορμή ένα ζευγάρι γάντια που δεν τον βολεύουν. Π.χ. «Αυτά τα γάντια πού τα βρήκατε; Δεν μπορώ να κάνω σωστά τη δουλειά μου! Τίποτα καλύτερο δεν βρήκατε να πάρετε;»

Εδώ μπορείτε να δείτε ότι υπάρχει ένα αντικειμενικό θέμα με τα γάντια και να μην εστιάσετε στην κατηγορία περί προμήθειας φθηνών γαντιών αμέσως. Η απάντησή σας μπορεί να είναι π.χ.: «Αντιλαμβάνομαι ότι τα γάντια για κάποιο λόγο δεν σε εξυπηρετούν. Θέλεις να μου δείξεις πού ακριβώς υπάρχει αστοχία και πώς αυτό δημιουργεί πρόβλημα στην εργασία σου;» Εφόσον αυτό διευθετηθεί, μετά μπορεί να γίνει μια συζήτηση πιο ήρεμα αναφορικά με την προμήθεια των γαντιών και πιθανές προτάσεις που πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά από τον τελικό χρήστη στο πεδίο.

Ζητήστε του να προτείνει ο ίδιος βελτιώσεις στη διαδικασία. Έτσι μετατρέπεται από θυμωμένο εργαζόμενο σε έναν παραγωγικό συνεργάτη.

Η συνεπής παρακολούθηση του προβλήματος που τέθηκε υπόψη μας, επιτρέπει λίγες μέρες αργότερα να δούμε πώς εξελίσσεται η εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας και εάν οι προτάσεις μας έχουν υιοθετηθεί.

Η θετική ενίσχυση είναι σημαντική για την ψυχολογία του εργαζόμενου. Αναγνωρίστε τη βελτίωση του άμεσα καθώς η θετική ανατροφοδότηση ενισχύει τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη.

Διαχείριση Θυμωμένου Προϊσταμένου (Η οπτική από την μεριά του εργαζομένου)

Ο θυμός στον χώρο εργασίας δεν εκδηλώνεται μόνο από εργαζομένους προς την εποπτεία και γενικότερα τους προϊσταμένους. Μερικές φορές, μπορεί να προέρχεται από τον ίδιο τον προϊστάμενο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο εργαζόμενος πρέπει να παραμείνει ψύχραιμος και επαγγελματίας και να αποφύγει να απαντήσει στον θυμό με θυμό.

Η διατήρηση της ψυχραιμίας σας είναι σημαντική, αφήστε τον προϊστάμενο να εκφράσει την ανησυχία του. Χρησιμοποιήστε και εδώ ενεργητική ακρόαση (νεύματα, σύντομες επιβεβαιώσεις) ώστε να νιώσει ότι ακούγεται. Μην βιάζεστε να απαντήσετε.

Εστιάστε μόνο στα γεγονότα και χρησιμοποιήστε φράσεις όπως «Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας για το αποτέλεσμα του έργου, επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω τα βήματα που ακολουθήθηκαν» για να επαναφέρετε τη συζήτηση σε παραγωγικό πλαίσιο.

Η οριοθέτηση της συμπεριφοράς, είναι πολύ σημαντική ειδικά αν η συμπεριφορά γίνει προσβλητική ή απειλητική, θέστε όριο με ευγένεια αλλά σταθερότητα, π.χ. «Θα συνεχίσουμε τη συζήτηση μόνο με εφόσον υπάρχει σεβασμός και χαμηλοί τόνοι μεταξύ μας.»

Άμεσα Μέτρα Ασφαλείας και Οριοθέτησης

Κρατήστε απόσταση όσο το μήκος του χεριού σας, μην μπαίνετε στο προσωπικό χώρο του συνομιλητή σας. Θέστε άμεσα όρια στην συζήτηση εάν παρεκτρέπεται. Π.χ.  «Αν συνεχίσετε έτσι, θα διακόψουμε τη συζήτηση.»
Αν η συμπεριφορά συνεχιστεί: «Διακόπτω τη συζήτηση τώρα και θα συνεχίσουμε όταν ηρεμήσετε.»

Προσοχή, αν υπάρχει αίσθηση απειλής, αποχωρήστε άμεσα προς ασφαλές σημείο.

Αναζήτηση μάρτυρα: Αν η κατάσταση είναι σοβαρή, ζητήστε την παρουσία συναδέλφου ή του υπευθύνου ασφαλείας.

Ενέργειες Μετά το Περιστατικό

  • Άμεση τεκμηρίωση: Καταγράψτε αμέσως ώρα, τοποθεσία, ακριβείς φράσεις, ενέργειες, μάρτυρες. Η ακρίβεια είναι κρίσιμη.
  • Ενημέρωση ανωτέρας αρχής ή HR, υποβάλετε γραπτή αναφορά βασισμένη στα γεγονότα και όχι στα συναισθήματα.
  • Ελέγξτε τις διαδικασίες για εκφοβισμό ή παρενόχληση βάσει του εσωτερικού κανονισμού της εταιρίας.
  • Αν το περιστατικό σας προκάλεσε στρες ή ψυχολογική δυσφορία, ζητήστε βοήθεια από επαγγελματία ψυχικής υγείας ή από το εταιρικό πρόγραμμα υποστήριξης (εάν υπάρχει).

Η διαχείριση του θυμού, είτε προέρχεται από εργαζόμενο είτε από προϊστάμενο, αποτελεί κρίσιμη συνιστώσα μιας ώριμης κουλτούρας ασφάλειας. Η ψυχραιμία, ο σεβασμός, η ενσυναίσθηση και η τεκμηρίωση δεν είναι απλώς επαγγελματικές συμπεριφορές· είναι μηχανισμοί πρόληψης κινδύνου και ενίσχυσης εμπιστοσύνης σε κάθε εργασιακό περιβάλλον.

Άρθρο του Ιωάννη Σ. Ρέτσιου
Ο Ιωάννης Σ. Ρέτσιος είναι σύμβουλος Health & Safety και εκπαιδευτής μέσων ατομικής προστασίας, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας πεδίου. Εξειδικεύεται στον εξοπλισμό και τις λύσεις αντιμετώπισης για επικίνδυνα υλικά (Haz.Mat) και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης C.B.R.N.e., παρέχοντας ολοκληρωμένη τεχνογνωσία σε οργανισμούς και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε απαιτητικά περιβάλλοντα.  https://www.linkedin.com

Τεκμηρίωση και Πηγές

Το άρθρο βασίζεται σε διεθνή πρότυπα και αρχές διαχείρισης επαγγελματικής ασφάλειας και ψυχοκοινωνικής υγείας, όπως ορίζονται από την ILO (ILO-OSH 2001) και το ISO 45003:2021, καθώς και σε βιβλιογραφία σχετικά με τη συναισθηματική νοημοσύνη και την ενσυναίσθηση στην εργασία (Goleman, 1995).

Οι απόψεις που διατυπώνονται εκφράζουν τον συγγραφέα και δεν υποκαθιστούν τις επίσημες πολιτικές ή κανονισμούς της εκάστοτε επιχείρησης.

  • International Labour Organization (ILO) – Guidelines on Occupational Safety and Health Management Systems (ILO-OSH 2001).
  • ISO 45003:2021 – Psychological health and safety at work
  • Boyatzis, R., Goleman, D., & McKee, A. (2002). Primal Leadership: Realizing the Power of Emotional Intelligence. Harvard Business School Press.
  • Fisher, R., Ury, W. L., & Patton, B. (2011). Getting to Yes: Negotiating Agreement Without Giving In. Penguin Books.
  • Rosenberg, M. B. (2015). Nonviolent Communication: A Language of Life. PuddleDancer Press.
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]
Tags: ΥΑΕ

Continue Reading

Previous: Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;
Next: Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

Trending

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται 1

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας 2

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη; 3

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective 4

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης 5

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ 6

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Related Stories

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης
1 min read
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

36
Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ
1 min read
  • Συμβουλές
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

22
Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals
7 min read
  • Special Articles in English
  • Ιωάννης Ρέτσιος

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals

29

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Πυροσβεστικό Σώμα

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Τελευταία άρθρα

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται 1

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας 2

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη; 3

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective 4

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης 5

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ 6

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα 7

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals 8

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών 9

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών

Πυρίμαχες Κουβέρτες: Τι Είναι, Πώς Λειτουργούν και Πότε Χρησιμοποιούνται 10

Πυρίμαχες Κουβέρτες: Τι Είναι, Πώς Λειτουργούν και Πότε Χρησιμοποιούνται

RSS News

  • Προβλήματα από την κακοκαιρία στην Ηπειρο: Κεραυνός χτύπησε σπίτι, πλάτανος έπεσε σε κατάστημα 19.11.2025
    Σημαντικά προβλήματα άφησε πίσω της η κακοκαιρία που έπληξε την νύχτα την Ηπειρο.
  • Πότε -και κυρίως από ποιον- δόθηκε το πρώτο φιλί στην ιστορία 19.11.2025
    Το φιλί δεν ξεκίνησε με τους ανθρώπους, αλλά με τα πρωτεύοντα θηλαστικά, προγόνους των μεγάλων πιθήκων, πριν από περίπου 20 εκατομμύρια χρόνια, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε σήμερα. Ερευνητές του πανεπιστημίου της Οξφόρδης και του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Φλόριντα θέλησαν να εξετάσουν πότε ξεκίνησαν τα φιλιά, με δεδομένο ότι από εξελικτικής άποψης δεν έχουν κανένα […]
  • Νέος γύρος επαφών για τις συλλογικές συμβάσεις 19.11.2025
    Συνάντηση με τους προέδρους των κοινωνικών εταίρων θα έχει η υπουργός Εργασίας Νίκη Κεραμέως...
  • Boυλή: Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Ελέγχου της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή 19.11.2025
    Στη Βουλή κατατέθηκε το σχέδιο νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης για τη δημιουργία Ανεξάρτητης Αρχής Ελέγχου της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή.
  • Μικρή αύξηση τζίρου για τις επιχειρήσεις το τρίτο τρίμηνο 19.11.2025
    Η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,3% και διαμορφώθηκε στα 133,26 δισ. ευρώ έναντι 131,49 δισ. πέρυσι.
  • Politico: Σπάνια επίσκεψη αξιωματούχων του αμερικανικού στρατού στο Κίεβο 19.11.2025
    Ο υπουργός Στρατού και ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού θα συναντηθούν με τον Ζελένσκι και άλλους υψηλόβαθμους Ουκρανούς αξιωματούχους.
  • Αεροδρόμιο Καστελλίου: Το 2027 οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις – Εργα και προϋπολογισμός 19.11.2025
    Σε τροχιά ολοκλήρωσης βρίσκεται το νέο διεθνές αεροδρόμιο Ηρακλείου, στο Καστέλλι, ένα έργο που αναμένεται να αλλάξει ριζικά τον χάρτη των αερομεταφορών στην Κρήτη και που πρόκειται να εξελιχθεί σε έναν από τους πιο σύγχρονους αερολιμένες της Μεσογείου. Σύμφωνα με τα στοιχεία προόδου, που έδωσαν στη δημοσιότητα ο κ. Χρήστος Παναγιωτόπουλος, CEO ΤΕΡΝΑ και ο […]
  • Σε αναζήτηση συναινέσεων για τις Ανεξάρτητες Αρχές 19.11.2025
    Για κάθε μία από τις τρεις θέσεις των επικεφαλής που πρέπει να πληρωθούν έχουν κατατεθεί περισσότερα από 20 βιογραφικά υποψηφίων.
  • Πού βγαίνουμε σήμερα Τετάρτη; Προτάσεις για θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις, εκδηλώσεις 19.11.2025
    Εγκαινιάζεται απόψε στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών η ατομική έκθεση ζωγραφικής του Τάκη Μεταλληνού «Καντούνια της Κέρκυρας».
  • Αντίστροφη μέτρηση για τη δημιουργία του «Euronext Athens» 19.11.2025
    Το ποσοστό αποδοχής της δημόσιας πρότασης για την ΕΧΑΕ έφθασε κοντά στο 75%.
  • ΕΟΠΥΥ: Απάτη 12 εκατ. ευρώ με παράνομες συνταγογραφήσεις – Πρόστιμα σε 32 ιατρούς και 62 φαρμακεία 19.11.2025
    Τι έδειξαν τα αποτελέσματα των ελέγχων παραβατικότητας για τον Οκτώβριο από τη Διεύθυνση Φαρμάκου.

RSS Fire Rescue 1

  • Mid-Atlantic Technology Summit 2025 showcases next-gen tools for first responders 18.11.2025
    Speakers and sessions underscored how practical innovation, coordinated planning and early engagement between developers and responders are shaping safer, faster and more efficient emergency operations
  • 'Unprotected searches' scrutinized after Honolulu fire killed rookie firefighter 18.11.2025
    Honolulu Firefighter Jeff Fiala died after entering a burning home without a hoseline, a tactic now under investigation following a state safety probe
  • Okla. FD to begin billing up to nearly $2K for MVC responses 18.11.2025
    Tulsa City Council has approved a plan allowing the fire department to charge insurance companies of at-fault drivers $710 to $1,865 per response
  • Why are we building neighborhoods that burn? 18.11.2025
    Codes, utilities and infrastructure must be designed to function when the system is under stress
  • N.C. firefighter seriously injured in fire truck rollover 18.11.2025
    An Ellenboro firefighter was airlifted to a South Carolina hospital in serious condition after swerving to avoid a deer during an early-morning response
  • Mass. blaze highlights union's call for more firefighters and dependence on mutual aid 18.11.2025
    Chronic understaffing left only one engine available when a massive fire destroyed two Amherst apartment buildings, causing heavy reliance on mutual aid
  • Built to withstand fire — but not the silence 17.11.2025
    Firefighters face a unique crisis where physical dangers are matched by mental and emotional tolls—fueled by silence, cultural pressure and systemic neglect
  • When the smoke clears: What firefighters need to talk about ... but don’t 17.11.2025
    Firefighters’ resilience often masks deep-rooted struggles tied to trauma, neurodivergency and cultural expectations — issues that demand open dialogue and systemic change
  • Are firefighters really so unique? 17.11.2025
    Understanding the 'why' behind mental health challenges in the fire service

Αυτό το διαβάσατε;

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται
1 min read
  • Δασοπροστασία

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

14
Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας
1 min read
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

21
Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;
1 min read
  • Πρώτες Βοήθειες

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;

9
The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective
6 min read
  • Special Articles in English
  • Συμεών Μπανός

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

24
Τα πνευματικά δικαιώματα των κειμένων, των φωτογραφιών και των άλλων επιμέρους στοιχείων ανήκουν στο Firepedia.gr και οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παρουσίαση στο κοινό, ραδιοτηλεοπτική μετάδοση ή αναμετάδοση, ψηφιακή εκπομπή, ψηφιακή ραδιοτηλεοπτική αναμετάδοση και γενικά οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευση ή διάδοση οποιουδήποτε στοιχείου σε έντυπη, ηλεκτρονική, ψηφιακή ή οποιαδήποτε άλλη μορφή και με οποιοδήποτε μέσο μέρους ή του συνόλου του κόμβου του Διαδικτύου του Firepedia.gr απαιτεί προηγούμενη άδεια από τον Διαχειριστή του.

Απαγορεύεται η Αναδημοσίευση άρθρων και κειμένων του περιοδικού μας χωρίς έγκριση, επιτρέπουμε την μερική αναδημοσίευση άρθρων (1/3) με ενεργή παραπομπή (link) στην ιστοσελίδα μας, Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Σημείωση: Ο νόμος 2121/1993 είναι επικαιροποιημένος μέχρι και το ν. 4761/2020 (ΦΕΚ A' 248/13.12.2020)

Τα άρθρα μας έχουν καθαρά συμβουλευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα & σκοπό και ανανεώνονται ή τροποποιούνται συνεχώς ή κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Δεδομένης δε της φύσης και του όγκου του διαδικτύου και της συνεχούς ροής ή/ και μεταβολής των μεταδιδόμενων μέσω αυτού πληροφοριών, οι Πληροφορίες παρέχονται από την Ιστοσελίδα του Fire Rescue Pedia ως έχουν, χωρίς να παρέχεται από το Fire Rescue Pedia οιαδήποτε εγγύηση, ιδίως ως προς την πληρότητα, επάρκεια ή και την χρονική επικαιροποίησή τους.



Εμπορική Εκμετάλλευση - FORMULA ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΑΕ ΙΕΠΥΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES | ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - CONTACT US | PARTNERS

Fire Rescue Pedia © 2000 - 2025 | Powered by Pressidium® Managed WordPress Hosting
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
  • Διαχείριση επιλογών
  • Διαχείριση υπηρεσιών
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
  • {title}
  • {title}
  • {title}