Skip to content
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Free & Open Source for Fire & Rescue Articles

  • Αρχική | Home
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • Υγιεινή & Ασφάλεια
    • Ιστορία
    • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια
    • Πυρανίχνευση
    • Ανίχνευση Αερίων
    • Πρώτες Βοήθειες
    • Δασοπροστασία
    • Τεχνική Διάσωση
    • Συμβουλές
    • Τεχνολογία
    • Haz.Mat – CBRNE
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ
  • ENGLISH
    • SPECIAL Articles
  • Home
  • Τεχνολογία
  • Ακούτε σειρήνες; κάντε στην ΑΚΡΗ!
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Τεχνολογία

Ακούτε σειρήνες; κάντε στην ΑΚΡΗ!

1 min read
14
Κοινοποιήστε στα Social ή εκτυπώστε το άρθρο
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε συνέχεια να αυξάνεται η κίνηση στους δρόμους και με τα έργα που γίνονται τα πράγματα συνεχώς δυσκολεύουν. Προσπαθήστε να διανοηθείτε, όλοι εσείς οι οδηγοί που κινήστε κάθε μέρα εντός του λεκανοπέδιου της Αττικής αλλά και στα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας, ότι πέρα από την ταλαιπωρία που μπαίνετε καθημερινά λόγω κυκλοφοριακού, ανά πάσα στιγμή μπορείτε να βλάψετε κάποιον δικό σας άνθρωπο.

Φυσικά θα αναρωτηθείτε μα πώς; τι σχέση έχει η κίνηση που αντιμετωπίζω με το αμάξι μου, με το να βλάψω κάποιο δικό μου άνθρωπο.

Αγαπητοί αναγνώστες φυσικά και έχει, θυμηθείτε ότι κάθε φορά που ένα όχημα εκτάκτου ανάγκης ουρλιάζει με τις σειρήνες πίσω σας κολλημένο στην κίνηση, εσείς απλά κοιτάτε στον καθρέφτη και αδιαφορείτε ή στην καλύτερη περίπτωση κάνετε ότι είναι δυνατόν να ξεμπλοκάρετε από την κίνηση εκμεταλλευόμενοι το όχημα αυτό είτε είναι Ασθενοφόρο , Πυροσβεστικό , Αστυνομία κλπ…
Λίγοι είναι οι οδηγοί που ευαισθητοποιούνται και θέλουν να κάνουν κάτι να ανοίξει ο δρόμος αλλά δυστυχώς δεν γνωρίζουν πως.

Σκεφτήκατε ποτέ λοιπόν ότι μέσα σε αυτό το Ασθενοφόρο μπορεί να είναι ένας δικός σας άνθρωπος, πως αυτό το Πυροσβεστικό όχημα πηγαίνει σε σπίτι δικού σας ανθρώπου που καίγεται;

Μην βοηθώντας να ανοιχτεί ο δρόμος για το όχημα εκτάκτου ανάγκης, δεν βοηθάτε ίσως τον δικό σας άνθρωπο…
Για σκεφτείτε λοιπόν πιο έντονα και ευαισθητοποιηθείτε και μάθετε να ενεργείτε σαν υπεύθυνοι πολίτες που σέβονται τον εαυτό τους αλλά και τους άλλους.

Τι πρέπει NA ΚΑΝΕΤΕ όταν σας προσεγγίσει Όχημα Εκτάκτου Ανάγκης :

Αν έχει μόνο τους φάρους ανοιχτούς χωρίς σειρήνα οδηγήστε κανονικά, δεν υπάρχει λόγος να κάνετε κάτι, το όχημα αυτό απλά επιστρέφει ή μεταβαίνει σε κάποιο συμβάν χαμηλής προτεραιότητας.

Αν βλέπετε φάρους και ακούτε σειρήνες και σας προσεγγίζει Όχημα Εκτάκτου Ανάγκης :

  1. Παραμείνετε ψύχραιμοι και οδηγήστε το όχημα σας χωρίς απότομες κινήσεις.
  2. Προσπαθήστε να κάνετε δεξιά και να διευκολύνετε την κίνηση του.
  3. Αν είστε σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, και δεν υπάρχει χώρος να σταματήσετε ή να κάνετε δεξιά χαμηλώστε την ταχύτητα σας όσο το δυνατόν γίνεται.
  4. Όταν είστε στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας , προσπαθήστε να μετακινηθείτε σιγά σιγά στην αμέσως δεξιά επόμενη λωρίδα κυκλοφορίας
  5. Αν δεν είναι δυνατόν να μετακινηθείτε δεξιά λόγω εμποδίου και μπροστά σας υπάρχει κίνηση, απλά σταματήστε, αυτό θα δώσει την δυνατότητα στον οδηγό του οχήματος έκτακτου ανάγκης να δει από μακριά τα οχήματα και την θέση τους και να κανονίσει την πορεία του αναλόγως.
  6. Αν σας πλησιάσει από πίσω όχημα εκτάκτου ανάγκης και είστε σε διασταύρωση με σήμα ΣΤΟΠ περάστε ΜΟΝΟ αν έχετε ελέγξει και δεν εγκυμονεί κίνδυνο, αλλιώς κάντε δεξιά και σταματήστε αν είναι ασφαλές για εσάς και τους υπόλοιπους οδηγούς.


Τι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ όταν σας προσεγγίσει Όχημα Εκτάκτου Ανάγκης :

  1. Μην σταματάτε στην μεσαία λωρίδα όταν υπάρχει χώρος να κάνετε δεξιά.
  2. Μην αλλάζετε λωρίδα κάνοντας αριστερά αν δεν υπάρχει λόγος.
  3. Μην προσπερνάτε σήματα ΣΤΟΠ ή κόκκινα φανάρια όταν ένα όχημα εκτάκτου ανάγκης σας πλησιάζει από πίσω. ΕΛΕΓΞΤΕ πρώτα και μόνο αν έχετε δει ότι τα άλλα ρεύματα κυκλοφορίας σας δίνουν προτεραιότητα διευκολύνετε το όχημα εκτάκτου ανάγκης κάνοντας στην άκρη.
  4. Μην κάνετε επιτόπου στροφές ή απότομες αριστερές στροφές λόγω του οχήματος εκτάκτου ανάγκης που σας πλησιάζει από πίσω.
  5. Μην προσπαθείτε να προσπεράσετε τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης ή ακόμα χειρότερα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην κάνετε ουρά πίσω από τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης με σκοπό να γλιτώσετε την κίνηση.
  6. Μην κάνετε άσκοπες κινήσεις μετακινώντας το αμάξι σας δεξιά αριστερά, αποπροσανατολίζετε τους οδηγούς με αποτέλεσμα να συμβεί ατύχημα.


Περιστατικό Διακομιδής Ασθενοφόρου στην Ευρώπη


Περιστατικό Διακομιδής Ασθενοφόρου στην Ελλάδα

Σχετικά με τους Οδηγούς Οχημάτων Εκτάκτου Ανάγκης

Σίγουρα λόγω της έλλειψης παιδείας στην οδήγηση που υπάρχει στην Ελλάδα, το φαινόμενο αυτό μεταφέρεται και στους οδηγούς των οχημάτων εκτάκτου ανάγκης. Πόσες φορές έχουμε βιώσει ή έχουμε ακούσει περιστατικά όπως ατυχήματα λόγω υπερβολικής ταχύτητας οχημάτων εκτάκτου ανάγκης ή οδηγώντας επικίνδυνα και παραβιάζοντας όλους τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας να δημιουργούνται τροχαία από τους ίδιους τους οδηγούς των οχημάτων εκτάκτου ανάγκης. Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα μάθημα ή σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης για τους οδηγούς οχημάτων εκτάκτου ανάγκης ή ακόμα και SOPS ( Standard operating procedures) τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας οδήγησης οχημάτων εκτάκτου ανάγκης.

Έχω δει άπειρες φορές ειδικά οδηγούς οχημάτων εκτάκτου ανάγκης να κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες λεωφόρων με ιλιγγιώδη ταχύτητα και χωρίς να κρατάνε μια συγκεκριμένη λωρίδα, έτσι ώστε να κάνουν και την δουλειά τους πιο εύκολη αλλά και την περιμετρική τους προστασία ασφαλέστερη για αυτούς αλλά και τους υπόλοιπους οδηγούς που κινούνται στον δρόμο.

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν όλοι οι οδηγοί οχημάτων εκτάκτου ανάγκης ότι για να μπορέσει ο απλός πολίτης να τους δει αλλά και να τους ακούσει υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες.

  1. Να μην αλλάζουν συνέχεια λωρίδα, δημιουργούν πανικό χωρίς λόγο.
  2. Να προτιμάνε να ελίσσονται ανάμεσα στην αριστερή και την μεσαία και όχι στην δεξιά που είναι απολύτως λογικό να μαζευτεί το κυρίως ρεύμα των αυτοκινήτων που προσπαθεί να τους διευκολύνει.
  3. Όταν μεταβαίνουν σε συμβάν την ημέρα να ανάβουν ΠΑΝΤΑ τα φώτα της μεγάλης σκάλας ταυτόχρονα με τους φάρους. Πολλές φορές λόγω του ύψους των οχημάτων οι οδηγοί κοιτώντας από τον καθρέπτη τον κεντρικό χάνουν το οπτικό σημείο που βρίσκεται ο φάρος του οχήματος με αποτέλεσμα αυτό να είναι σχεδόν πίσω τους και να μην το αναγνωρίζουν, εδώ βοηθάνε πολύ τα φώτα (μεγάλη σκάλα) αλλά και strobe lights (στροβοσκοπικά φώτα τοποθετημένα στην μπροστινή μεριά του οχήματος εκτάκτου ανάγκης.) ή τα λεγόμενα Tri-led (νέας γενιάς led).
  4. Να χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο ήχο σειρήνας για την διάνοιξη λωρίδων (WAIL*) ο οποίος χρησιμοποιείται όταν θέλουμε ισχύ ήχου σειρήνας κατά μήκος για να μας ακούσουν και τα τελευταία αμάξια στην λωρίδα που ανοίγουμε!
  5. Να οδηγάνε νευρικά αλλά όχι επικίνδυνα, υποτίθεται ότι προσπαθούν να σώσουν μια ζωή και όχι να θέσουν και άλλες σε κίνδυνο.
  6. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ με την ανάληψη της βάρδια τους να ελέγχουν όλα τα οπτικά και ηχητικά συστήματα του οχήματος τους έτσι ώστε να μην υπάρχει αστοχία υλικού σε καμία περίπτωση.
  7. Επίσης πρέπει να ελέγχουν τα φώτα τους την κόρνα αλλά και την καλή κατάσταση των φρένων των οχημάτων τους πριν την ανάληψη βάρδιας.

Προτείνω στα οχήματα εκτάκτου ανάγκης όπως : Ασθενοφόρα, Πυροσβεστικά και Περιπολικά Aμεσης Δράσης να τοποθετούνται απαραιτήτως τα συστήματα φωτεινής ειδοποίησης στους προβολείς των οχημάτων. Διευκολύνουν και την ημέρα αλλά και το βράδυ σε μεγάλο βαθμό την κίνηση σε ώρα αιχμής αλλά εξασφαλίζουν επιπλέον περιμετρική προστασία και αναγνώριση.

Εν κατακλείδι για τους οδηγούς όλων των οχημάτων εκτάκτου ανάγκης πρέπει εκτός από δεξιοτεχνία και εμπειρία στο επάγγελμα τους να έχουν διορατικότητα καθώς και υπευθυνότητα.

Ένα απλό μέτρο ασφάλειας είναι όταν κατευθυνόμαστε με δύο πυροσβεστικά οχήματα σε ένα συμβάν να μην έχουμε τον ίδιο ήχο ταυτόχρονα.

Εγκυμονεί πολλούς κινδύνους για τροχαίο διότι το διερχόμενα αμάξια ακούγοντας τον ίδιο ήχο και βλέποντας το 1ο όχημα να περνάει μπροστά του, υποθέτει ότι από αυτό ακουγόταν ο ήχος άρα δεν υπάρχει κίνδυνος και μπορεί να περάσει ή να στρίψει αριστερά με αποτέλεσμα να υπάρξει περίπτωση να εμπλακεί σε τροχαίο με το 2ο όχημα που ακολουθεί !

Καλό θα ήταν λοιπόν να υπάρχει διαφορετικός ήχος σειρήνας σε κάθε όχημα με συνδυασμό τύπου: 1ο όχημα Yelp και 2o όχημα Whale και το αυτό .
Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στην Ελλάδα είναι οι φάροι των οχημάτων .

Τα υπάρχοντα πυροσβεστικά μας οχήματα κατά το 80%, είναι σωστά εξοπλισμένα από άποψης φωτεινών σημάτων αλλά όχι και απολύτως εξασφαλισμένα .
Δυστυχώς λείπουν φωτεινά σήματα στο πλάι των οχημάτων τα λεγόμενα strobe ή led lights που ακόμα δεν έχουν εξοπλιστεί πλήρως τα δικά μας οχήματα . Είναι ίσως λίγο υπερβολή θα λέτε τόσο πολλοί φανοί, όμως υπάρχουν διεθνή στάνταρ τα οποία ορίζουν ότι ένα πυροσβεστικό όχημα πρέπει να φέρει φωτεινά και ηχητικά όργανα αρκετά και συγεκριμένου τύπου, ώστε να καλύπτουν το μέγεθος του.

Δηλαδή δε μπορεί ένα όχημα 12 τόνων να έχει ένα η δύο μόνο φάρους και μία σειρήνα, είναι απολύτως λογικό ότι και ο οδηγός θα καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να σταματήσει αυτό το θηρίο πόση μάλλον δε, αν το ανακόψουν σε μια ανηφόρα.

ΑΠΛΑ ΚΑΝΕ ΔΕΞΙΑ

Εύχομαι κάποια στιγμή να καταλάβουμε όλοι μας πόσο σημαντική είναι η αποστολή όλων αυτών των ανθρώπων στις Υπηρεσίες Εκτάκτου Ανάγκης και να κάνουμε ότι είναι δυνατόν έτσι ώστε να τους διευκολύνουμε στην αποστολή τους.

Άρθρο του Ιωάννη Σ. Ρέτσιου
Ο Ιωάννης Σ. Ρέτσιος είναι σύμβουλος Health & Safety και εκπαιδευτής μέσων ατομικής προστασίας, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας πεδίου. Εξειδικεύεται στον εξοπλισμό και τις λύσεις αντιμετώπισης για επικίνδυνα υλικά (Haz.Mat) και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης C.B.R.N.e., παρέχοντας ολοκληρωμένη τεχνογνωσία σε οργανισμούς και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε απαιτητικά περιβάλλοντα.
https://www.linkedin.com

Βιβλιογραφία – Πηγές :

  • NFPA
  • Federal Signal Corporation
  • Security Manual for Emergency driving
  • S.O.P.S & Drivers manual
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Continue Reading

Previous: Αντλήσεις Ακαθάρτων Υδάτων και δηλητηρίαση από Μονοξείδιο
Next: Βασικές Αρχές Διαβιβάσεων

Trending

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety 1

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety

05.10.2025
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα 2

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα

05.10.2025
Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις 3

Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις

05.10.2025
Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας 4

Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας

05.10.2025
Συστήματα Προστασίας χοανών επαγγελματικών μαγειρείων (Wet Chemical) 5

Συστήματα Προστασίας χοανών επαγγελματικών μαγειρείων (Wet Chemical)

05.10.2025
Βασικές Αρχές Τακτικού Αερισμού 6

Βασικές Αρχές Τακτικού Αερισμού

04.10.2025

Related Stories

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα
1 min read
  • Γιώργος Τασιός
  • Τεχνολογία

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα

05.10.2025 4
Drones και Risk Management
1 min read
  • Τεχνολογία

Drones και Risk Management

04.10.2025 9
Πυροπροστασία ενεργητική ή παθητική & τι σημαίνουν
1 min read
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Πυρανίχνευση

Πυροπροστασία ενεργητική ή παθητική & τι σημαίνουν

04.10.2025 10

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Πυροσβεστικό Σώμα

Δημοσκόπηση

Σας αρέσει η ιστοσελίδα μας ;

RSS News

  • Γερμανός ΥΠΕΞ για Γάζα: Δεν υπάρχει καλύτερο σχέδιο από αυτό του προέδρου Τραμπ 05.10.2025
    Ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών σημείωσε ότι «υπάρχει ρεαλιστική πιθανότητα να απελευθερωθούν σύντομα οι όμηροι, να μπορέσουμε να επιτύχουμε κατάπαυση του πυρός και να υπάρξει ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα».
  • Ανατροπή για τον ΠΑΟΚ και νίκη 2-1 επί του Ολυμπιακού 05.10.2025
    Καλύτεροι οι παίκτες του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ στο πρώτο μέρος, άνοιξαν το σκορ με τον Τσικίνιο (23’). Οι Θεσσαλονικείς ισοφάρισαν με τον Τάισον (63’) και πήραν τη νίκη με πέναλτι του Αντρίγια Ζίβκοβιτς (75’), σε ένα ντέρμπι με σπουδαίο φινάλε.
  • Αγχη και απολαύσεις, βιώματα και έρωτες 05.10.2025
    Προ ημερών, στο σούπερ μάρκετ, αναζητούσα μπατονέτες για τα αυτιά. Ρωτώντας την υπάλληλο «συγγνώμη, πού βρίσκω τις μπατονέτες;», έλαβα την απάντηση: «Εκεί, στο βάθος. Μην αγχώνεστε». Αναρωτήθηκα προς στιγμήν αν στο πρόσωπό μου ήταν αποτυπωμένα κάποια ίχνη άγχους για… τις μπατονέτες.
  • Μεσσηνία: Διπλό φονικό σε κάμπινγκ στη Φοινικούντα 05.10.2025
    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης, ηλικίας περίπου 70 ετών, και ο επιστάτης του κάμπινγκ τραυματίστηκαν θανάσιμα από πυροβολισμούς. Η ΕΛ.ΑΣ. έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον δράστη.
  • Global Sumud Flotilla: Επιστρέφουν μέσω Ελλάδας 28 Γάλλοι ακτιβιστές 05.10.2025
    Μια ομάδα 28 Γάλλων πολιτών, που συμμετείχαν στον στολίσκο Global Sumud ο οποίος αναχαιτίστηκε την περασμένη εβδομάδα από το Ισραήλ ενώ μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα, θα απελαθούν αύριο Δευτέρα και θα αναχωρήσουν με προορισμό την Ελλάδα, ανακοίνωσε απόψε το υπουργείο Εξωτερικών της Γαλλίας. «Μετά την πρώτη προξενική επίσκεψη την Παρασκευή (…) μια δεύτερη επίσκεψη […]
  • Ολα τα βλέμματα στο Κάιρο: Ο διπλωματικός πυρετός και τα μηνύματα Τραμπ 05.10.2025
    Ο Ντόναλντ Τραμπ εκτιμά πως οι όμηροι «θα αρχίσουν να απελευθερώνονται πολύ σύντομα» και πως οι διαπραγματεύσεις «πηγαίνουν πολύ καλά». Το σχέδιο του Ισραήλ και η αλλαγή στάσης της Χαμάς λόγω των εξωτερικών πιέσεων.
  • Τεχνικολόρ παράδεισος 05.10.2025
    Ο Κώστας Μπέζος δεν πήγε ποτέ στη Χονολουλού, ταξίδευε όμως εκεί με τα τραγούδια του.
  • Σπασμένη φλέβα, σπασμένα φρένα 05.10.2025
    Απορούσε γιατί. Γιατί τόση πρεμούρα για την ταπεινότητά του. Γιατί τόσο ενδιαφέρον για «λαμαρίνες». Γιατί τους πείραξε που την επόμενη μέρα πήγε στη δουλειά του. Γιατί επιμένουν να τον ρωτάνε. Γιατί δεν δείχνουν το ίδιο ενδιαφέρον για το θέατρο και τον πολιτισμό που πιστά υπηρετεί. Γιατί είναι εκείνος το θέμα; Στα ελληνικά γίνεται backlash.
  • Ολα του μπλόκου δύσκολα 05.10.2025
    Ο πρωθυπουργός εξήγγειλε τον αποκλεισμό των εφήβων από τα κοινωνικά δίκτυα. Το υπουργείο ετοιμάζει τη σχετική εφαρμογή. Ωστόσο, ειδικοί εγείρουν αμφιβολίες τόσο για τη λειτουργικότητα όσο και για τη σκοπιμότητα του μέτρου.
  • Χταποδάκι με ουζάκι στο γραφικό Μπρίξαμ 05.10.2025
    To Mπρίξαμ είναι περισσότερο γνωστό για δύο πράγματα. Το πρώτο είναι το άγαλμα του πρίγκιπα της Οράγγης, κυβερνήτη της Ολλανδίας, ο οποίος στις 5 Νοεμβρίου 1688 αποβιβάστηκε στο λιμάνι της νότιας Αγγλίας με 40.000 στρατιώτες και κατευθύνθηκε προς το Λονδίνο, όπου στέφθηκε βασιλιάς Γουλιέλμος Γ΄ […]
  • Τα σκόρπια και τα άσημα της Καλλιθέας 05.10.2025
    Η Καλλιθέα ανοίγει σαν όστρακο κάθε φορά που θα αποφασίσεις να την εξερευνήσεις. Γεμάτη αντιθέσεις, απλωμένη μέσα στον πυκνό αστικό ιστό της Αθήνας, με ένα κομμάτι της προς τον Ταύρο και με ένα άλλο προς τις Τζιτζιφιές, αφήνει στον επίμονο διαβάτη τα δικά της ίχνη από μια ιστορία που πηγαίνει πίσω στα τελευταία χρόνια του […]

RSS Fire Rescue 1

  • L.A. County vows emergency-alert overhaul after report faults evacuation delay in deadly wildfires 05.10.2025
    Supervisors grilled fire and OEM leaders over late, confusing warnings during the Palisades and Eaton wildfires
  • Va. FF takes PPE companies to court over leukemia diagnosis 05.10.2025
    Richmond Firefighter Jonathan Clarke alleges companies like 3M, Chemours and Honeywell knew turnout gear contained cancer-linked "forever chemicals" but hid the danger
  • Texas city outfits all fire, EMS units with ballistic vests after recorded 14,000 hours of wear in 2024 04.10.2025
    Funding approved by the Central Texas Public Safety Commission will outfit all Austin Fire Department and Austin-Travis County EMScrews with upgraded body armor
  • Rope rescue frees worker trapped nearly 7 hours in Mich. hospital elevator 04.10.2025
    With no landing doors between floors 4-8 and the car’s emergency brake locked, Ann Arbor firefighters lifted the employee 30 feet by rope
  • NIOSH announces National Firefighter Registry Champions 04.10.2025
    Several organizations, including FireRescue1, have been recognized for their efforts to boost enrollment in the registry
  • Conn. hoarding deaths underscore dangers to occupants, first responders 04.10.2025
    Review shows extreme hoarding caused one fatal floor collapse and fueled seven fatal fires, underscoring risks as firefighters struggle through debris-filled homes
  • FEMA freezes $300M preparedness grants, orders population recount 03.10.2025
    Funding is on hold until states certify population data minus those deported under U.S. immigration laws
  • FEMA’s contributions to the fire service can’t be ignored 03.10.2025
    Despite long-standing scrutiny, FEMA has delivered transformative support to the fire service through programs like NFA, AFG, US&R and NERIS
  • N.H. FD nears completion of new $21.5M firehouse 03.10.2025
    The new Derry firehouse design adds modern communications, decon and training space to speed response in the southwest area

Αυτό το διαβάσατε;

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety
11 min read
  • Special Articles in English
  • Συμεών Μπανός

The Seveso Disaster: A Turning Point in Industrial Safety

05.10.2025 12
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα
1 min read
  • Γιώργος Τασιός
  • Τεχνολογία

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας στην εικονική πραγματικότητα

05.10.2025 4
Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις
1 min read
  • Γιώργος Τασιός
  • Συμβουλές

Ενημέρωση & απενημέρωση υπηρεσιών εκτάκτων αναγκών σε επείγουσες καταστάσεις

05.10.2025 3
Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας
2 min read
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Bleve σε δεξαμενές υγραερίου και μηχανισμός δημιουργίας

05.10.2025 5
Τα πνευματικά δικαιώματα των κειμένων, των φωτογραφιών και των άλλων επιμέρους στοιχείων ανήκουν στο Firepedia.gr και οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παρουσίαση στο κοινό, ραδιοτηλεοπτική μετάδοση ή αναμετάδοση, ψηφιακή εκπομπή, ψηφιακή ραδιοτηλεοπτική αναμετάδοση και γενικά οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευση ή διάδοση οποιουδήποτε στοιχείου σε έντυπη, ηλεκτρονική, ψηφιακή ή οποιαδήποτε άλλη μορφή και με οποιοδήποτε μέσο μέρους ή του συνόλου του κόμβου του Διαδικτύου του Firepedia.gr απαιτεί προηγούμενη άδεια από τον Διαχειριστή του.

Απαγορεύεται η Αναδημοσίευση άρθρων και κειμένων του περιοδικού μας χωρίς έγκριση, επιτρέπουμε την μερική αναδημοσίευση άρθρων (1/3) με ενεργή παραπομπή (link) στην ιστοσελίδα μας, Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Σημείωση: Ο νόμος 2121/1993 είναι επικαιροποιημένος μέχρι και το ν. 4761/2020 (ΦΕΚ A' 248/13.12.2020)

Τα άρθρα μας έχουν καθαρά συμβουλευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα & σκοπό και ανανεώνονται ή τροποποιούνται συνεχώς ή κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Δεδομένης δε της φύσης και του όγκου του διαδικτύου και της συνεχούς ροής ή/ και μεταβολής των μεταδιδόμενων μέσω αυτού πληροφοριών, οι Πληροφορίες παρέχονται από την Ιστοσελίδα του Fire Rescue Pedia ως έχουν, χωρίς να παρέχεται από το Fire Rescue Pedia οιαδήποτε εγγύηση, ιδίως ως προς την πληρότητα, επάρκεια ή και την χρονική επικαιροποίησή τους.



Εμπορική Εκμετάλλευση - FORMULA ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΑΕ ΙΕΠΥΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES | ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - CONTACT US | PARTNERS

Fire Rescue Pedia © 2000 - 2025 | Powered by Pressidium® Managed WordPress Hosting
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}