Skip to content
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Fire Rescue Pedia | Knowledge for life

Free & Open Source for Fire & Rescue Articles

  • Αρχική | Home
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
    • Υγιεινή & Ασφάλεια
    • Ιστορία
    • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια
    • Πυρανίχνευση
    • Ανίχνευση Αερίων
    • Πρώτες Βοήθειες
    • Δασοπροστασία
    • Τεχνική Διάσωση
    • Συμβουλές
    • Τεχνολογία
    • Haz.Mat – CBRNE
  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ
  • ENGLISH
    • SPECIAL Articles
  • Quiz – Τέστ γνώσεων
  • Home
  • Τεχνολογία
  • Ακούτε σειρήνες; κάντε στην ΑΚΡΗ!
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Τεχνολογία

Ακούτε σειρήνες; κάντε στην ΑΚΡΗ!

1 min read
82
Κοινοποιήστε στα Social ή εκτυπώστε το άρθρο
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε συνέχεια να αυξάνεται η κίνηση στους δρόμους και με τα έργα που γίνονται τα πράγματα συνεχώς δυσκολεύουν. Προσπαθήστε να διανοηθείτε, όλοι εσείς οι οδηγοί που κινήστε κάθε μέρα εντός του λεκανοπέδιου της Αττικής αλλά και στα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας, ότι πέρα από την ταλαιπωρία που μπαίνετε καθημερινά λόγω κυκλοφοριακού, ανά πάσα στιγμή μπορείτε να βλάψετε κάποιον δικό σας άνθρωπο.

Φυσικά θα αναρωτηθείτε μα πώς; τι σχέση έχει η κίνηση που αντιμετωπίζω με το αμάξι μου, με το να βλάψω κάποιο δικό μου άνθρωπο.

Αγαπητοί αναγνώστες φυσικά και έχει, θυμηθείτε ότι κάθε φορά που ένα όχημα εκτάκτου ανάγκης ουρλιάζει με τις σειρήνες πίσω σας κολλημένο στην κίνηση, εσείς απλά κοιτάτε στον καθρέφτη και αδιαφορείτε ή στην καλύτερη περίπτωση κάνετε ότι είναι δυνατόν να ξεμπλοκάρετε από την κίνηση εκμεταλλευόμενοι το όχημα αυτό είτε είναι Ασθενοφόρο , Πυροσβεστικό , Αστυνομία κλπ…
Λίγοι είναι οι οδηγοί που ευαισθητοποιούνται και θέλουν να κάνουν κάτι να ανοίξει ο δρόμος αλλά δυστυχώς δεν γνωρίζουν πως.

Σκεφτήκατε ποτέ λοιπόν ότι μέσα σε αυτό το Ασθενοφόρο μπορεί να είναι ένας δικός σας άνθρωπος, πως αυτό το Πυροσβεστικό όχημα πηγαίνει σε σπίτι δικού σας ανθρώπου που καίγεται;

Μην βοηθώντας να ανοιχτεί ο δρόμος για το όχημα εκτάκτου ανάγκης, δεν βοηθάτε ίσως τον δικό σας άνθρωπο…
Για σκεφτείτε λοιπόν πιο έντονα και ευαισθητοποιηθείτε και μάθετε να ενεργείτε σαν υπεύθυνοι πολίτες που σέβονται τον εαυτό τους αλλά και τους άλλους.

Τι πρέπει NA ΚΑΝΕΤΕ όταν σας προσεγγίσει Όχημα Εκτάκτου Ανάγκης :

Αν έχει μόνο τους φάρους ανοιχτούς χωρίς σειρήνα οδηγήστε κανονικά, δεν υπάρχει λόγος να κάνετε κάτι, το όχημα αυτό απλά επιστρέφει ή μεταβαίνει σε κάποιο συμβάν χαμηλής προτεραιότητας.

Αν βλέπετε φάρους και ακούτε σειρήνες και σας προσεγγίζει Όχημα Εκτάκτου Ανάγκης :

  1. Παραμείνετε ψύχραιμοι και οδηγήστε το όχημα σας χωρίς απότομες κινήσεις.
  2. Προσπαθήστε να κάνετε δεξιά και να διευκολύνετε την κίνηση του.
  3. Αν είστε σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, και δεν υπάρχει χώρος να σταματήσετε ή να κάνετε δεξιά χαμηλώστε την ταχύτητα σας όσο το δυνατόν γίνεται.
  4. Όταν είστε στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας , προσπαθήστε να μετακινηθείτε σιγά σιγά στην αμέσως δεξιά επόμενη λωρίδα κυκλοφορίας
  5. Αν δεν είναι δυνατόν να μετακινηθείτε δεξιά λόγω εμποδίου και μπροστά σας υπάρχει κίνηση, απλά σταματήστε, αυτό θα δώσει την δυνατότητα στον οδηγό του οχήματος έκτακτου ανάγκης να δει από μακριά τα οχήματα και την θέση τους και να κανονίσει την πορεία του αναλόγως.
  6. Αν σας πλησιάσει από πίσω όχημα εκτάκτου ανάγκης και είστε σε διασταύρωση με σήμα ΣΤΟΠ περάστε ΜΟΝΟ αν έχετε ελέγξει και δεν εγκυμονεί κίνδυνο, αλλιώς κάντε δεξιά και σταματήστε αν είναι ασφαλές για εσάς και τους υπόλοιπους οδηγούς.


Τι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ όταν σας προσεγγίσει Όχημα Εκτάκτου Ανάγκης :

  1. Μην σταματάτε στην μεσαία λωρίδα όταν υπάρχει χώρος να κάνετε δεξιά.
  2. Μην αλλάζετε λωρίδα κάνοντας αριστερά αν δεν υπάρχει λόγος.
  3. Μην προσπερνάτε σήματα ΣΤΟΠ ή κόκκινα φανάρια όταν ένα όχημα εκτάκτου ανάγκης σας πλησιάζει από πίσω. ΕΛΕΓΞΤΕ πρώτα και μόνο αν έχετε δει ότι τα άλλα ρεύματα κυκλοφορίας σας δίνουν προτεραιότητα διευκολύνετε το όχημα εκτάκτου ανάγκης κάνοντας στην άκρη.
  4. Μην κάνετε επιτόπου στροφές ή απότομες αριστερές στροφές λόγω του οχήματος εκτάκτου ανάγκης που σας πλησιάζει από πίσω.
  5. Μην προσπαθείτε να προσπεράσετε τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης ή ακόμα χειρότερα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μην κάνετε ουρά πίσω από τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης με σκοπό να γλιτώσετε την κίνηση.
  6. Μην κάνετε άσκοπες κινήσεις μετακινώντας το αμάξι σας δεξιά αριστερά, αποπροσανατολίζετε τους οδηγούς με αποτέλεσμα να συμβεί ατύχημα.


Περιστατικό Διακομιδής Ασθενοφόρου στην Ευρώπη


Περιστατικό Διακομιδής Ασθενοφόρου στην Ελλάδα

Σχετικά με τους Οδηγούς Οχημάτων Εκτάκτου Ανάγκης

Σίγουρα λόγω της έλλειψης παιδείας στην οδήγηση που υπάρχει στην Ελλάδα, το φαινόμενο αυτό μεταφέρεται και στους οδηγούς των οχημάτων εκτάκτου ανάγκης. Πόσες φορές έχουμε βιώσει ή έχουμε ακούσει περιστατικά όπως ατυχήματα λόγω υπερβολικής ταχύτητας οχημάτων εκτάκτου ανάγκης ή οδηγώντας επικίνδυνα και παραβιάζοντας όλους τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας να δημιουργούνται τροχαία από τους ίδιους τους οδηγούς των οχημάτων εκτάκτου ανάγκης. Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα μάθημα ή σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης για τους οδηγούς οχημάτων εκτάκτου ανάγκης ή ακόμα και SOPS ( Standard operating procedures) τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας οδήγησης οχημάτων εκτάκτου ανάγκης.

Έχω δει άπειρες φορές ειδικά οδηγούς οχημάτων εκτάκτου ανάγκης να κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες λεωφόρων με ιλιγγιώδη ταχύτητα και χωρίς να κρατάνε μια συγκεκριμένη λωρίδα, έτσι ώστε να κάνουν και την δουλειά τους πιο εύκολη αλλά και την περιμετρική τους προστασία ασφαλέστερη για αυτούς αλλά και τους υπόλοιπους οδηγούς που κινούνται στον δρόμο.

Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν όλοι οι οδηγοί οχημάτων εκτάκτου ανάγκης ότι για να μπορέσει ο απλός πολίτης να τους δει αλλά και να τους ακούσει υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες.

  1. Να μην αλλάζουν συνέχεια λωρίδα, δημιουργούν πανικό χωρίς λόγο.
  2. Να προτιμάνε να ελίσσονται ανάμεσα στην αριστερή και την μεσαία και όχι στην δεξιά που είναι απολύτως λογικό να μαζευτεί το κυρίως ρεύμα των αυτοκινήτων που προσπαθεί να τους διευκολύνει.
  3. Όταν μεταβαίνουν σε συμβάν την ημέρα να ανάβουν ΠΑΝΤΑ τα φώτα της μεγάλης σκάλας ταυτόχρονα με τους φάρους. Πολλές φορές λόγω του ύψους των οχημάτων οι οδηγοί κοιτώντας από τον καθρέπτη τον κεντρικό χάνουν το οπτικό σημείο που βρίσκεται ο φάρος του οχήματος με αποτέλεσμα αυτό να είναι σχεδόν πίσω τους και να μην το αναγνωρίζουν, εδώ βοηθάνε πολύ τα φώτα (μεγάλη σκάλα) αλλά και strobe lights (στροβοσκοπικά φώτα τοποθετημένα στην μπροστινή μεριά του οχήματος εκτάκτου ανάγκης.) ή τα λεγόμενα Tri-led (νέας γενιάς led).
  4. Να χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο ήχο σειρήνας για την διάνοιξη λωρίδων (WAIL*) ο οποίος χρησιμοποιείται όταν θέλουμε ισχύ ήχου σειρήνας κατά μήκος για να μας ακούσουν και τα τελευταία αμάξια στην λωρίδα που ανοίγουμε!
  5. Να οδηγάνε νευρικά αλλά όχι επικίνδυνα, υποτίθεται ότι προσπαθούν να σώσουν μια ζωή και όχι να θέσουν και άλλες σε κίνδυνο.
  6. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ με την ανάληψη της βάρδια τους να ελέγχουν όλα τα οπτικά και ηχητικά συστήματα του οχήματος τους έτσι ώστε να μην υπάρχει αστοχία υλικού σε καμία περίπτωση.
  7. Επίσης πρέπει να ελέγχουν τα φώτα τους την κόρνα αλλά και την καλή κατάσταση των φρένων των οχημάτων τους πριν την ανάληψη βάρδιας.

Προτείνω στα οχήματα εκτάκτου ανάγκης όπως : Ασθενοφόρα, Πυροσβεστικά και Περιπολικά Aμεσης Δράσης να τοποθετούνται απαραιτήτως τα συστήματα φωτεινής ειδοποίησης στους προβολείς των οχημάτων. Διευκολύνουν και την ημέρα αλλά και το βράδυ σε μεγάλο βαθμό την κίνηση σε ώρα αιχμής αλλά εξασφαλίζουν επιπλέον περιμετρική προστασία και αναγνώριση.

Εν κατακλείδι για τους οδηγούς όλων των οχημάτων εκτάκτου ανάγκης πρέπει εκτός από δεξιοτεχνία και εμπειρία στο επάγγελμα τους να έχουν διορατικότητα καθώς και υπευθυνότητα.

Ένα απλό μέτρο ασφάλειας είναι όταν κατευθυνόμαστε με δύο πυροσβεστικά οχήματα σε ένα συμβάν να μην έχουμε τον ίδιο ήχο ταυτόχρονα.

Εγκυμονεί πολλούς κινδύνους για τροχαίο διότι το διερχόμενα αμάξια ακούγοντας τον ίδιο ήχο και βλέποντας το 1ο όχημα να περνάει μπροστά του, υποθέτει ότι από αυτό ακουγόταν ο ήχος άρα δεν υπάρχει κίνδυνος και μπορεί να περάσει ή να στρίψει αριστερά με αποτέλεσμα να υπάρξει περίπτωση να εμπλακεί σε τροχαίο με το 2ο όχημα που ακολουθεί !

Καλό θα ήταν λοιπόν να υπάρχει διαφορετικός ήχος σειρήνας σε κάθε όχημα με συνδυασμό τύπου: 1ο όχημα Yelp και 2o όχημα Whale και το αυτό .
Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στην Ελλάδα είναι οι φάροι των οχημάτων .

Τα υπάρχοντα πυροσβεστικά μας οχήματα κατά το 80%, είναι σωστά εξοπλισμένα από άποψης φωτεινών σημάτων αλλά όχι και απολύτως εξασφαλισμένα .
Δυστυχώς λείπουν φωτεινά σήματα στο πλάι των οχημάτων τα λεγόμενα strobe ή led lights που ακόμα δεν έχουν εξοπλιστεί πλήρως τα δικά μας οχήματα . Είναι ίσως λίγο υπερβολή θα λέτε τόσο πολλοί φανοί, όμως υπάρχουν διεθνή στάνταρ τα οποία ορίζουν ότι ένα πυροσβεστικό όχημα πρέπει να φέρει φωτεινά και ηχητικά όργανα αρκετά και συγεκριμένου τύπου, ώστε να καλύπτουν το μέγεθος του.

Δηλαδή δε μπορεί ένα όχημα 12 τόνων να έχει ένα η δύο μόνο φάρους και μία σειρήνα, είναι απολύτως λογικό ότι και ο οδηγός θα καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να σταματήσει αυτό το θηρίο πόση μάλλον δε, αν το ανακόψουν σε μια ανηφόρα.

ΑΠΛΑ ΚΑΝΕ ΔΕΞΙΑ

Εύχομαι κάποια στιγμή να καταλάβουμε όλοι μας πόσο σημαντική είναι η αποστολή όλων αυτών των ανθρώπων στις Υπηρεσίες Εκτάκτου Ανάγκης και να κάνουμε ότι είναι δυνατόν έτσι ώστε να τους διευκολύνουμε στην αποστολή τους.

Άρθρο του Ιωάννη Σ. Ρέτσιου
Ο Ιωάννης Σ. Ρέτσιος είναι σύμβουλος Health & Safety και εκπαιδευτής μέσων ατομικής προστασίας, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας πεδίου. Εξειδικεύεται στον εξοπλισμό και τις λύσεις αντιμετώπισης για επικίνδυνα υλικά (Haz.Mat) και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης C.B.R.N.e., παρέχοντας ολοκληρωμένη τεχνογνωσία σε οργανισμούς και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε απαιτητικά περιβάλλοντα.
https://www.linkedin.com

Βιβλιογραφία – Πηγές :

  • NFPA
  • Federal Signal Corporation
  • Security Manual for Emergency driving
  • S.O.P.S & Drivers manual
Αξιολογήστε το άρθρο!
[Σύνολο: 0 Μέσο: 0]

Continue Reading

Previous: Αντλήσεις Ακαθάρτων Υδάτων και δηλητηρίαση από Μονοξείδιο
Next: Βασικές Αρχές Διαβιβάσεων

Trending

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται 1

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας 2

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη; 3

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective 4

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης 5

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ 6

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Related Stories

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας
1 min read
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

32
Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης
1 min read
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Πυρόσβεση & Πυρασφάλεια

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

38
Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals
7 min read
  • Special Articles in English
  • Ιωάννης Ρέτσιος

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals

32

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Πυροσβεστικό Σώμα

Χορηγούμενη

Search&Rescue

Τελευταία άρθρα

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται 1

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας 2

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη; 3

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective 4

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης 5

Σωλήνες Πυρόσβεσης: Σύγχρονες Προδιαγραφές, Υλικά και Πρακτικές Χρήσης

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ 6

Οδηγίες για τον ασφαλή χειρισμό του υγραερίου από την Πετρογκάζ

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα 7

Το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals 8

Chemical Protective Suits Communication Guide: Seven Essential Hand Signals

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών 9

Οξεία Μέθη και Αλκοολική Δηλητηρίαση: Οδηγός Πρώτων Βοηθειών

Πυρίμαχες Κουβέρτες: Τι Είναι, Πώς Λειτουργούν και Πότε Χρησιμοποιούνται 10

Πυρίμαχες Κουβέρτες: Τι Είναι, Πώς Λειτουργούν και Πότε Χρησιμοποιούνται

RSS News

  • Γάζα: Τέσσερις νεκροί από νέα ισραηλινά πυρά – Υπό πίεση η εκεχειρία 20.11.2025
    Το Ισραήλ και η ισλαμιστική παλαιστινιακή οργάνωση Χαμάς αλληλοκατηγορούνται για παραβίαση της εύθραυστης εκεχειρίας από χθες, Τετάρτη.
  • Βουλή: Κατατέθηκε ο κρατικός προϋπολογισμός του 2026 20.11.2025
    Στην Ολομέλεια η συζήτηση θα αρχίσει το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025 και θα ολοκληρωθεί τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 17 Δεκεμβρίου.
  • «Ξενάγηση» στα ανοίκεια δωμάτια μνήμης του Ανδρέα Ράγκναρ Κασάπη 20.11.2025
    Κοιτώντας έναν από τους πίνακές του, ο Ανδρέας Ράγκναρ Κασάπης λέει: «Αυτή είναι η στροφή από Συγγρού, Καλλιθέα – αλλά δεν έχει καμία σημασία πια αυτό».
  • Ο Κέβιν Κόστνερ σε συζητήσεις για να υποδυθεί τον Μπιλ Κλίντον σε σειρά 20.11.2025
    Μαζί με τον Λεονάρντο ΝτιΚάπριο, ο Κέβιν Κόστνερ φέρεται να είναι και εκτελεστικός παραγωγός της σειράς, η οποία θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με τα Ηνωμένα Εθνη, σύμφωνα με το Deadline.
  • Οι κάμερες «έπιασαν» τον Τσιτσιπά να τρέχει με 210 χλμ./ώρα – Πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος 20.11.2025
    Βαρύ πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα επιβλήθηκε στον Στέφανο Τσιτσιπά. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 27χρονος τενίστας καταγράφηκε από τις «έξυπνες κάμερες» να κινείται με ταχύτητα 210 χλμ./ώρα στην Αττική Οδό. Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας ήταν ιδιαίτερα μεγάλη και έτσι συγκαταλέγεται στους πρώτους οδηγούς που έλαβαν ψηφιακή κλήση μέσω της πλατφόρμας. Το πρόστιμο που του […]
  • Επόμενο θέμα στη διεθνή ατζέντα του Τραμπ; Το Σουδάν 20.11.2025
    «Ο ιδιαίτερα σεβαστός πρίγκιπας διάδοχος της Σαουδικής Αραβία μου ζήτησε να σταματήσω αμέσως ό,τι συμβαίνει στο Σουδάν», έγραψε ο Ντόναλντ Τραμπ σε ανάρτησή του.
  • Στο Κίεβο Αμερικανοί αξιωματούχοι εν μέσω αναφορών για «μυστικό» σχέδιο Τραμπ 20.11.2025
    Η επίσκεψη πραγματοποιείται εν μέσω αντιδράσεων στην Ευρώπη μετά τις αναφορές για «μυστικό» ειρηνευτικό σχέδιο έπειτα από «κρυφές» συνομιλίες ΗΠΑ – Ρωσίας. Τι σημαίνει η επερχόμενη αποχώρηση Κέλογκ από τη θέση του ειδικού απεσταλμένου του Τραμπ.
  • Λιγότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, χαμηλότερες τιμές 20.11.2025
    Μονόδρομος η περαιτέρω συγκέντρωση, εκτιμούν εκπρόσωποι του κλάδου.
  • Ουγγαρία: Καλεί την Ε.Ε. να μην στηρίζει το Κίεβο οικονομικά – «Υπάρχει πολεμική μαφία στην Ουκρανία» 20.11.2025
    «Υπάρχει πολεμική μαφία, διεφθαρμένο σύστημα που λειτουργεί στην Ουκρανία και η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (…) αντί να σταματήσει τις πληρωμές και να ζητήσει άμεσα διευκρινίσεις, θέλει να στείλει άλλα 100 δισ. Είναι τρελό», τόνισε ο Ούγγρος υπουργός Εξωτερικών.
  • Πέθανε ο 22χρονος που είχε καταπιεί αμάσητο μπέργκερ 20.11.2025
    Εφυγε από τη ζωή ο 22χρονος που προ ημερών είχε καταπιεί ολόκληρο μπέργκερ. O νεαρός νοσηλευόταν εδώ και ημέρες στο «Γ. Γεννηματάς» σε πολύ κρίσιμη κατάσταση και τελικά δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.  Σύμφωνα με όσα είχαν γίνει γνωστά, στην προσπάθειά του να καταπιεί το μπέργκερ είχαν φραγεί οι αεραγωγοί του και στη συνέχεια […]
  • Ποιους περιλαμβάνει η ομάδα φροντίδας του διαβήτη σας; 20.11.2025
    Εξετάστε το ενδεχόμενο να αναζητήσετε πολλούς ειδικούς για να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους για την υγεία σας.

RSS Fire Rescue 1

  • How the FIFA World Cup Grant Program and the C-UAS Grant Program strengthen fire service readiness for 2026 19.11.2025
    $875 million in grants will help fire agencies prepare for EMS surges, drone threats and mass gatherings across 11 host cities
  • Chief Chat: Jurisdictional debates 19.11.2025
    If the closest unit is available, why isn’t it responding?
  • Md. LODD report cites breakdowns in situational awareness, crew integrity 19.11.2025
    Investigators found that compromised size-up, poor risk/benefit decisions, weak crew integrity and missed 911 information all contributed to the Leonardtown incident
  • NYC bill would phase out PFAS from FDNY gear, test firehouse water by 2028 19.11.2025
    A new four-bill package would require the FDNY to replace turnout gear, add regular health screenings for firefighters and retirees, and test firehouse drinking water
  • N.J. fire chiefs rescue elderly, immobile man trapped above fire 19.11.2025
    Assistant Chief Mike Salvini and Deputy Chief Marc Palmieri rescued a man from a second-floor bedroom as fire tore through his Fair Lawn home
  • New LAFD chief blasts media over Palisades fire coverage, questions firefighter text claims 19.11.2025
    Chief Jaime Moore publicly pushed back on reports that crews warned about smoldering ground before the Lachman Fire was cleared, only to see it reignite days later as the deadly Palisades Fire
  • Mid-Atlantic Technology Summit 2025 showcases next-gen tools for first responders 18.11.2025
    Speakers and sessions underscored how practical innovation, coordinated planning and early engagement between developers and responders are shaping safer, faster and more efficient emergency operations
  • 'Unprotected searches' scrutinized after Honolulu fire killed rookie firefighter 18.11.2025
    Honolulu Firefighter Jeff Fiala died after entering a burning home without a hoseline, a tactic now under investigation following a state safety probe
  • Okla. FD to begin billing up to nearly $2K for MVC responses 18.11.2025
    Tulsa City Council has approved a plan allowing the fire department to charge insurance companies of at-fault drivers $710 to $1,865 per response

Αυτό το διαβάσατε;

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται
1 min read
  • Δασοπροστασία

Τα τελευταία δεδομένα επιβεβαιώνουν: Οι δασικές πυρκαγιές επιδεινώνονται

16
Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας
1 min read
  • Ιωάννης Ρέτσιος
  • Υγιεινή & Ασφάλεια

Διαχείριση Δύσκολων Συμπεριφορών (OHS): Η Δύναμη της Ψυχραιμίας στο Χώρο Εργασίας

32
Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;
1 min read
  • Πρώτες Βοήθειες

Πρώτες Βοήθειες – Μόδα ή Επιστήμη;

12
The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective
6 min read
  • Special Articles in English
  • Συμεών Μπανός

The Vital Role of Incident Command in Firefighting: A Global Perspective

25
Τα πνευματικά δικαιώματα των κειμένων, των φωτογραφιών και των άλλων επιμέρους στοιχείων ανήκουν στο Firepedia.gr και οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, παρουσίαση στο κοινό, ραδιοτηλεοπτική μετάδοση ή αναμετάδοση, ψηφιακή εκπομπή, ψηφιακή ραδιοτηλεοπτική αναμετάδοση και γενικά οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευση ή διάδοση οποιουδήποτε στοιχείου σε έντυπη, ηλεκτρονική, ψηφιακή ή οποιαδήποτε άλλη μορφή και με οποιοδήποτε μέσο μέρους ή του συνόλου του κόμβου του Διαδικτύου του Firepedia.gr απαιτεί προηγούμενη άδεια από τον Διαχειριστή του.

Απαγορεύεται η Αναδημοσίευση άρθρων και κειμένων του περιοδικού μας χωρίς έγκριση, επιτρέπουμε την μερική αναδημοσίευση άρθρων (1/3) με ενεργή παραπομπή (link) στην ιστοσελίδα μας, Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Σημείωση: Ο νόμος 2121/1993 είναι επικαιροποιημένος μέχρι και το ν. 4761/2020 (ΦΕΚ A' 248/13.12.2020)

Τα άρθρα μας έχουν καθαρά συμβουλευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα & σκοπό και ανανεώνονται ή τροποποιούνται συνεχώς ή κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Δεδομένης δε της φύσης και του όγκου του διαδικτύου και της συνεχούς ροής ή/ και μεταβολής των μεταδιδόμενων μέσω αυτού πληροφοριών, οι Πληροφορίες παρέχονται από την Ιστοσελίδα του Fire Rescue Pedia ως έχουν, χωρίς να παρέχεται από το Fire Rescue Pedia οιαδήποτε εγγύηση, ιδίως ως προς την πληρότητα, επάρκεια ή και την χρονική επικαιροποίησή τους.



Εμπορική Εκμετάλλευση - FORMULA ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΑΕ ΙΕΠΥΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES | ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - CONTACT US | PARTNERS

Fire Rescue Pedia © 2000 - 2025 | Powered by Pressidium® Managed WordPress Hosting
Fire Rescue Pedia | Knowledge for life
Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
  • Διαχείριση επιλογών
  • Διαχείριση υπηρεσιών
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
  • {title}
  • {title}
  • {title}